• Irma1

Hoppas Hoppas del 2

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2
  • nilisen

Lisjau!

Denna väntan fram till testdag är rena tortyren, en svävan mellan hopp och förtvivlan hela tiden, och så dessa vagiatorer, vilket klet......
    Samma kväll som ägginsättningen, följande natt och dagen efter mådde jag illa och kände mig olustig. Efter det känner jag ingenting. Vad kan det betyda? Något främmande i min kropp som inte längre finns kvar????????
    Känner du av något av ägginsättningen eller hormonbeh?

Kram och all lycka

• lisjau
    nilisen skrev 2009-08-27 16:43:55 följande:
    Lisjau!Denna väntan fram till testdag är rena tortyren, en svävan mellan hopp och förtvivlan hela tiden, och så dessa vagiatorer, vilket klet......Samma kväll som ägginsättningen, följande natt och dagen efter mådde jag illa och kände mig olustig. Efter det känner jag ingenting. Vad kan det betyda? Något främmande i min kropp som inte längre finns kvar????????Känner du av något av ägginsättningen eller hormonbeh?Kram och all lycka
    hmm, jo. Jag känner av vvggisarna tror jag. Mådde lite små illa igår och nu sitter jag kl fyra på morgonen med en macka i handen. Men jag vet ju inte hur det ska kännas och om man ska känna av horomonerna så mycket. Det enda jag har hört är att vaggisarna kan ge ömma bröst och lite svullnad i magen. Har dock mått riktigt dåligt av sprayen. Psykiskt väldigt dåligt. Men vi ska inte tappa hoppet. det blir vår tur, jag lovar. Om inte denna gången så nästa. Vi får tötta varandra!!!

Godnatt på er, nu ska jag försöka sova
  • Kaka76

Hej!

Har nu sprayat i två veckor och har haft huvudvärk i stortsett sedan dess
    Förra gången kände jag inte något under nån del av behandlingen..... man kanske inte kan ha sån tur varje gång.

Ha det gott, Karin

• heja06

Kaka76: jag har sprayat sen 7/8, och nästa v också...pga av att IVF vill veta lite resultat om en annan undersökning jag gjort. JAg har fått huvudvärk de 3 senaste dagarana...inget hjälper. Så jag förstår hur du mår. Kram

• nilisen

Ja inte bara psykiskt dåligt av sprayen, jag har mått pyton fysiskt oxå, en fruktansvärd huvudvärk och ont i lederna, försvann dock när jag började med progynomet. Detta är min fjärde ägginsättning, har aldrig behövt spraya tidigare, men det är klart det hänt en del sedan 2005...............................

Kram

• Irma1

Håller mina tummar för er som ruvar nu stenhårt...
    Själv så sprayar jag o känner inget av det som tur är, lite svettningar ibland kanske..

Kram på er alla..

• lisjau

Hur mår ni alla ruvare? Jag har varit på landet lördag till söndag. Känt lite små tryckningar men annars är det okej. Samma helg om vi ska testa ska vi också åka till kålmården vilket är perfekt. Oavsett hur resultatet blir så kommer man ifrån en liten stund.

Har ni alla haft en bra helg?

Kram

• nilisen

Hallå ruvare och ni andra som är på G!

Lisjau! Vilken dag har du fått som testdag. Barnmorskan skrev upp ett datum till mig men hon måste tänkt helt galet, för det stod ett datum i oktober.... Skulle man testa 18 dagar efter insättningen? Jag mår som vanligt förutom jätteont långt ner i ryggslutet, framförallt kvällstid, vad nu det kan betyda?????? Mår så mycket bättre nu när man slipper spraya. Man håller ju på att bli hypokondriker.....................

Ha en bra start på veckan

Kram, kram

• lisjau
    nilisen skrev 2009-08-30 22:58:05 följande:
    Hallå ruvare och ni andra som är på G!Lisjau! Vilken dag har du fått som testdag. Barnmorskan skrev upp ett datum till mig men hon måste tänkt helt galet, för det stod ett datum i oktober.... Skulle man testa 18 dagar efter insättningen? Jag mår som vanligt förutom jätteont långt ner i ryggslutet, framförallt kvällstid, vad nu det kan betyda?????? Mår så mycket bättre nu när man slipper spraya. Man håller ju på att bli hypokondriker.....................Ha en bra start på veckanKram, kram
    Hallå :)

Ja, vad jag förstår är det tidigast 18 dagar man ska testa. Våran bm har inte skrivit nåt datum. Men jag tror det blir i slutet av nästa vecka.

Har du också ont i ryggslutet, jag också. Tryckningar lixom..?

Hörs snart, nu ska jag till frissan

Kram kram
  • Kaka76

Tjing!!

Har pratat med SU idag mitt prov var bra , var nedreglerad. Börjar med progynon i morgon och till SU för UL den 10/9.

Heja06: Hur går det för dig har du börjat med progynon än? Har din huvudvärk gett med sig?

Kram Karin

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2