• Irma1

Hoppas Hoppas del 2

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2
  • Kaka76

Hur går det för alla??

Jag har nu "progynonat" i snart en vecka och mår skit ( ursäkta uttrycket)!
    Kan inte förstå att det kan skilja sig så från gång till annan.... men men jag kämpar på!

Kram

• nilisen

Testade negativt i morses. Är otroligt ledsen, nu är vi på ruta noll igen, inga ägg kvar...............................

• Gottisen
    nilisen skrev 2009-09-07 10:09:39 följande:
    Testade negativt i morses. Är otroligt ledsen, nu är vi på ruta noll igen, inga ägg kvar...............................
    : ( vad ledsamt. Skickar styrkekramar.
  • Bette
    nilisen skrev 2009-09-07 10:09:39 följande:
    Hur många dagar efter ET var det? Det är allra säkrast att ta blodprov för då ser man bättre.

Vad tråkigt om det verkligen är negativt, kram kram.

Har ni funderat på att vända er utomlands någonting, det finns många bra kliniker ute i Europa.

Bette
  • heja06

Jag ska på VUL på fredag, och bestämma datum för insättning nästa v... Så snart e det dags igen Då håller jag alla tummar och tår som bara går...troligtvis sista försöket. kramis

• Irma1

Nilisen.. Förstår hur du känner dig.. Massa styrkekramar till dig..

• Irma1

lisjau: Har du gjort något mer test.. Håller tummarna..

• lisjau
    Irma1 skrev 2009-09-07 23:22:48 följande:
    lisjau: Har du gjort något mer test.. Håller tummarna..
    Ska göra på Fredag. Köpte nya test idag. Som vi hoppas fortfarande visar plus.

Nilisen.. Massa styrka till dig! Ge inte upp. Tänker massor på dig..

Bette. Ja, har också hört 14 dagar och ja, håller me dig. Dom har mycket mer erfarenhet utomlands.

Massa kramar till er alla
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2