Var passar en Playboytatuering in?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Mja, på en 20-årings kropp är det väl snyggt =) Kanske ser lite skabbigt ut på en 50-åring...men hon kan ju alltid tatuera över den när hon blir gammal.
Så söt? =/
Du, om det där är det sötaste din syster på 25 år kan komma på att nita in i huden, så är hon nog inte precis en kreativ själ va?
Råd henne att låta bli, snälla!
Jag tror att många kommer ångra flera andra tatueringar man gör när man e 50 år om det nu ska vara så!
Jag tycker självklart hon ska göra den, om hon nu vill det. Hon kan göra den på ett lite mer diskret ställe och så pass att det kan vara lätt att tatuera över den på något sätt senare, OM hon nu mot all förmodan skulle vilja göra det! 
Har själv 3 tatueringar!
nr 1 i svanken, ett tribehjärta som jag hade skrivit mina barns pappas namn i, men nu e det borta, då jag snyggt kunde fylla i hjärtat och det blev lika snyggt ändå! 
nr 2 mellan skuldrorna, två ödlor som representerar mig och min bästa vän!
nr 3 har jag vid troskanten och även detta är ett namn, min sambos namn!
Ska göra en tatuering på mitt vänstra ben så fort jag har råd och inte är gravid/ammar längre
Plus att jag ska skriva mina barnsnamn någonstans med!
Så jag tycker man ska göra det som man känner för, och bara kolla upp OM det går att fixa till om det skulle behövas, för säkerhetskull!
Ingenstans, jag kan inte tänka mig en tatuering som signalerar WT mer än en playboykanin. Fast gör en slamptramp av den i svanken, då matchar ju platsen och motivet iaf.
Bor hon i en liten by eller i en förort?
Ingenstans!
Trevligt att man får så negativ kritik!
Jag skriver ett seriöst inlägg för att hjälpa henne med tips.
Om Ni nu har så mycket EMOT Playboykaniner så svara inte då!
Inte så kul när man ser att det är 16 inlägg, varav ca 14 klagomål..
Min syster bor inte i en liten by, hon är ingen slampa heller och allt vad ni nu har skrivit.
Hon bor i en storstad med sin man och son på strax över 1 år.
Och hon har velat haft tatueringen sen hon var 15 år..
Och hon är medveten om att den går att göra om, den går även att ta bort oxå!
Men hon vill ha den, även när hon är 50 år!
Eller finns det någon här som tycker en tatuering på en gammling är snyggt..? Nää..
När Ni ändå är igång att kasta skit, är hon en slampa oxå för att hon har Playboyhalsband, Playboyörhängen och Playboynavelsmycke?
Fy vad fult. tycker inte den skulle passa någonstans.
Den passar nog ingenstans när hon blir fullvuxen. Sätt den där den är MYCKET lätt allt dölja, även på stranden, det är mitt råd.
Man ska aldrig ha en sån kanin!!!