• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Viewsonic
    tebax skrev 2009-07-16 14:11:09 följande:
    okej då säger jag det en gång för alla då. Ni som anser att det är billigt och diverse saker ser ut som stryk själva. Därav svartsjukan och osäkerheten bakom erat "gnällande" av en förbannad tatuering. låt människan få tatuera in vad fan hon vill utan att det ska behöva bli ramaskri!
    Jaså? Jag är skitsnygg! Hur snygg är du?
  • Viewsonic
    PsykoSomalisk skrev 2009-07-16 23:00:24 följande:
    Jag har läst hela tråden och det enda jag ser är folks åsikter om vad PB-bunnyn ger för signaler. Bara för att du med flera tycker att den sänder ut såliga signaler så betyder inte det att det är en allmän sanning bland alla. Jag tor oxå att det är grymt många som håller med, men jag vet oxå att det är grymt många som INTE håller med. Det är som sagt bara er åsikt. Att du sedan anser att de som inte håller me dig är korkade säger mer om dig än någon annan. Man kan som sagt tycka olika.
    Om man tatuerar in reklam för porr på kroppen är man korkad ja, och det är min åsikt.

"Att du sedan anser att de som inte håller me dig är korkade säger mer om dig än någon annan."

Det ovan. Har din mamma lärt dig säga så när du blir arg?
  • Viewsonic

Var är ramaskriet? Det enda som sagts negativt om detta är väl att det ser WT/billigt ut. Men också att folk får väl gadda sig bäst de vill. Jag hänger bara här för att jag tycker det är roligt.

• Viewsonic
    PsykoSomalisk skrev 2009-07-16 23:06:07 följande:
    Det som jag däremot har svårt att förstå är varför man inte kan inse att sin egen tolkning inte behöver vara den enda rätta och allmängiltiga. Jag kan heller inte förstå varför man ger sig själv rätten att dömma andra människor utefter deras tatueringar..
    Du, som jag sagt. Folk får gadda sig bäst de vill. Om de vill göra reklam för porr, gör det.
  • Viewsonic
    PsykoSomalisk skrev 2009-07-16 23:06:07 följande:
    Jag kan heller inte förstå varför man ger sig själv rätten att dömma andra människor utefter deras tatueringar..
    Du förstår inte hur någon eller några eller jättemånga dömer andra människor efter utseendet? Skojar du eller? Människor har blivit dömda i alla tider efter utseendet, sin utbildning, sin bostad, sin bil, sina kläder, sitt hår, sina tuttar o.s.v.

Måste bara ta en kommentar i taget. Det är så lustigt. Oboy.

Frågan är varför man vill sätta på sig attribut som många anser ser slampigt ut. Ser framför mig: superblekt tuperat hår, fejktuttar, rumpkort kjol, playboytatuering och kommentaren "döm mig inte, jag är ingen slampa, jag tycker det här är fiiiint, fan va dumma ni e".
  • regnbågspappan
    tebax skrev 2009-07-16 14:11:09 följande:
    okej då säger jag det en gång för alla då. Ni som anser att det är billigt och diverse saker ser ut som stryk själva. Därav svartsjukan och osäkerheten bakom erat "gnällande" av en förbannad tatuering. låt människan få tatuera in vad fan hon vill utan att det ska behöva bli ramaskri!
    hon frågade och vi svarade..
  • sstv

Om man ska tatuera in ett något så måste man ju vara bered att stå för det resten av livet. Om man då tatuerar in en företagslogotyp så är det ju någon annan som förvaltar logotypens budskap. Även om du gillar företaget idag så vet du inte vad deras namn kommer att stå för om tio år.

För att precisera kring TS. Visst din syster gillar Playboy och kan tänka sig att bära deras logga. OM det efter Hefners död skulle visa sig att han donerat miljoner av företagets intäkter varje år till en nynazistiskrörelse, är det då fortfarande en lika härlig symbol?

Logotypen ägs av företaget och vad företaget gör kan inte du påverka. Det låter inte som en bra tatueringsidé tycker jag .

• Prettypink

Haha!! det är inte ens i närheten samma sak som playboy..:D HAHA!!

Mysan063 skrev 2009-07-15 16:47:59 följande:
    Köper vi tjejer våra tjej/damtidningar för dom halvnakna killarna som är ibland?
  • Prettypink

Ursäkta, 90-talet ringde och ville ha tillbaka sina smycken och diverse playboyprylar...... Ursäkta mig, men du känns inte så gammal efter att jag läst dina inlägg.. Och Playboytatueringen passar bäst som många sagt på playboy mansion på kendra eller tindra eller vad dom nu heter alla hefs tjejer.....

Mysan063 skrev 2009-07-15 18:27:28 följande:
    Då är jag oxå en slampa isf!!! För jag har Playboysmycken och diverse Playboyprylar hemma.. Och jag är äldre än syster som är 25..
  • PsykoSomalisk
    Viewsonic skrev 2009-07-16 23:49:07 följande:
    "Att du sedan anser att de som inte håller me dig är korkade säger mer om dig än någon annan."
    Det ovan. Har din mamma lärt dig säga så när du blir arg?
    Nä, och var får du in att jag skulle vara arg?
    Jag är uppfostrad att behandla andra med respekt...
  • PsykoSomalisk
    Viewsonic skrev 2009-07-17 00:02:53 följande:
    Du förstår inte hur någon eller några eller jättemånga dömer andra människor efter utseendet? Skojar du eller? Människor har blivit dömda i alla tider efter utseendet, sin utbildning, sin bostad, sin bil, sina kläder, sitt hår, sina tuttar o.s.v.

Måste bara ta en kommentar i taget. Det är så lustigt. Oboy.

Frågan är varför man vill sätta på sig attribut som många anser ser slampigt ut. Ser framför mig: superblekt tuperat hår, fejktuttar, rumpkort kjol, playboytatuering och kommentaren "döm mig inte, jag är ingen slampa, jag tycker det här är fiiiint, fan va dumma ni e".
    Bara för att folk har gjort något i alla tider så betyder ju inte det att det är rätt.
    Folk har mördat varandra i alla tider oxå, betyder det att det är okej att vi mördar folk som ser ut på ett visst vis?

Roligt att jag underhåller dig, tycker oxå det är rätt roligt att läsa dina svar faktiskt...

VArför man vill göra det kan inte jag svara på, som sagt så skulle jag aldrig göra det.
    Sen får du ha vilka förutfattade meningar som helst om div. folk, inget jag kan göra något åt. Tycker dock det är tragiskt.
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?