Var passar en Playboytatuering in?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Var är ramaskriet? Det enda som sagts negativt om detta är väl att det ser WT/billigt ut. Men också att folk får väl gadda sig bäst de vill. Jag hänger bara här för att jag tycker det är roligt.
Om man ska tatuera in ett något så måste man ju vara bered att stå för det resten av livet. Om man då tatuerar in en företagslogotyp så är det ju någon annan som förvaltar logotypens budskap. Även om du gillar företaget idag så vet du inte vad deras namn kommer att stå för om tio år.
För att precisera kring TS. Visst din syster gillar Playboy och kan tänka sig att bära deras logga. OM det efter Hefners död skulle visa sig att han donerat miljoner av företagets intäkter varje år till en nynazistiskrörelse, är det då fortfarande en lika härlig symbol?
Logotypen ägs av företaget och vad företaget gör kan inte du påverka. Det låter inte som en bra tatueringsidé tycker jag .
Haha!! det är inte ens i närheten samma sak som playboy..:D HAHA!!
Ursäkta, 90-talet ringde och ville ha tillbaka sina smycken och diverse playboyprylar...... Ursäkta mig, men du känns inte så gammal efter att jag läst dina inlägg.. Och Playboytatueringen passar bäst som många sagt på playboy mansion på kendra eller tindra eller vad dom nu heter alla hefs tjejer.....