Var passar en Playboytatuering in?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
bara läst TS
varför ska hon ha en sån undrar jag bara...
Vet hon vad det står för?
Men jag skulle nog ha satt den där det går att dölja i så fall.
Denna kanin gör mig så irriterad och sen går småtjejer omkring med den symbolen utan att veta var ifrån den kommer.
Jag tycker precis under troskanten på rumpan
. INTE mage, när skinnet börjar hänga lite blir det så sjukt fult.
Hehe jag tycker iaf det är roligt att 122 styckna har orkat skriva, och det är 10 timmar sen jag skrev inlägget :P
Men jag har fått svar nu iaf..
Nej man beter sig barnsligt när man svarar "ingenstans" för att man inte gillar en persons idé om en tatuering när den redan bestämt att den ska ha den. När man frågar vart man tycker den ska sitta så är det på en KROPPSDEL man pratar om och om man svarar något annat så gör man det bara för att jävlas,och då är man väldigt, väldigt barnslig. Jag är bara 18 år och enligt er flesta här på FL dömd att vara omogen, medan jag var en av de få som klarade att ge ett moget svar på TS fråga. Bara ge er.
Hej, här kommer ett kvalificerat svar =) Tatuerar nämligen själv...
En playboy tatuering skulle passa bra tex bakom örat. Lyssna inte på folks åsikter vad det gäller tatueringar - den enda som ska ha åsikter om en tatuering är bäraren!
Och självklart tatueraren!
Det är detta jag menar. Hur omogen var inte den här meningen? Seriöst, ge er.