• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Fidelis ad urnam
    Odile skrev 2009-07-14 15:14:17 följande:
    vilket ståhej över en tatuering...TS syster är väl vuxen och kan säkert stå för/försvara sin tatuering (varför man ens skulle behöva det). Frågan TS ställde var ju VAR någonstans en sådan passar, inte varför den ska tatueras in. Kanske skulle alla upprörda människor starta en egen tråd om Playboy som märke Min egen åsikt: eftersom hon har bestämt sig, gör den på ett diskret ställe om hon skulle ångra sig (inte för att jag tror det, men man vet aldrig). Kanske på höften, insidan av vristen..?
    Många har svarat VART den passar, ingenstans.
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Fidelis ad urnam
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:09:31 följande:
    Hon kommer ju ändå att bli identifierad som en vis typ av människa. T ex som att folk kommer anta att jag är kristen om jag har en bild på Jesus och ett stort kors, att jag är nazist om jag har en bild på Hitler. Jag och säkert många andra tänker mig en tjej med en playboytatuering som att hon gillar platboylivsstilen. Att festa och ha sex och inte bry sig så mycket om andra saker. Att hon skulle tycka det var kul att bo på playboymansion.
    Jag höll alltså med dig
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Mysan063
    Bevabus skrev 2009-07-14 15:14:14 följande:
    Precis Och sen att den symbolen respresenterar Playboy tycker inte jag är alls farligt. Jag har följt den tv-serien och tycker de har en sund inställning till vad de gör när de viker ut sig. Dessutom är det smakfulla bilder och även ibland teman som är roliga. Det är inget man ska skämmas för, även fast jag själv aldrig skulle göra det. Det är härliga, vänliga människor som jobbar inom det företaget så., why not...
    Precis ;) Jag följde oxå serien, tjejerna verkar goa och är söta. Dom har roligt ihop och dessutom så HAR dom hjärna. Det är ju bara deras jobb!
  • Odile

Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:14:56 följande:

Många har svarat VART den passar, ingenstans.
    fyndigt, men TS hade en fråga om en plats.
  • Mysan063
    Odile skrev 2009-07-14 15:14:17 följande:
    vilket ståhej över en tatuering...TS syster är väl vuxen och kan säkert stå för/försvara sin tatuering (varför man ens skulle behöva det). Frågan TS ställde var ju VAR någonstans en sådan passar, inte varför den ska tatueras in. Kanske skulle alla upprörda människor starta en egen tråd om Playboy som märke Min egen åsikt: eftersom hon har bestämt sig, gör den på ett diskret ställe om hon skulle ångra sig (inte för att jag tror det, men man vet aldrig). Kanske på höften, insidan av vristen..?
    Håller fullständigt med.
  • Bevabus

Precis så nu tycker jag alla ska sluta vara OT och svara "ingenstans" för det ÄR faktiskt att vara OT! Ts syster har redan bestämt sig för hon SKA ha tatueringen, så vilken kroppsdel tycker ni hon skulle sätta den på i så fall?? Ni som inte har ett vettigt svar kan dra.

Mysan063 skrev 2009-07-14 15:16:38 följande:
    Precis ;) Jag följde oxå serien, tjejerna verkar goa och är söta. Dom har roligt ihop och dessutom så HAR dom hjärna. Det är ju bara deras jobb!
  • Mysan063
    Odile skrev 2009-07-14 15:18:51 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:14:56 följande:
    fyndigt, men TS hade en fråga om en plats.
    PRECIS!! Och tycker man att den inte passar in någonstans, så kanske man kan låta bli att svara
  • Verkligen
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:16:38 följande:
    Haha.. Ja för ALLA tjejer som figurerat i Playboy var med i den serien..Eller?
    Den enda som verkade vettig på riktigt var Holly. Kendra var ju läskigt blåst.
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Mysan063
    Verkligen skrev 2009-07-14 15:20:11 följande:
    Haha.. Ja för ALLA tjejer som figurerat i Playboy var med i den serien..Eller?Den enda som verkade vettig på riktigt var Holly. Kendra var ju läskigt blåst.
    Okej Kendra kanske inte hade ALLA besticken i lådan, hissen gick inte hela vägen upp osv.. Ibland! Men vissa ggr hade hon bra åsikter. Men resten av tjejerna är mogna och " normala " .
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?