• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Mysan063

Och isf anser jag att det inte är något fel på dom som viker ut sig.. Förutom att tjejer börjar nojja över sina egna kroppar, fastän utvikningsbilderna är retusherade.

• emmmm

Vid troskanten i fram.. typ vid ljumsken fast högre upp..

• puss
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:03:34 följande:
    Måste man vika ut sig för att man har en tatuering med en kanin? :S :S
    det blir ju om möjligt ännu dummare annars.
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Fidelis ad urnam
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:03:34 följande:
    Måste man vika ut sig för att man har en tatuering med en kanin? :S :S
    Playboy-kaninen är symbolen för imperiet och livsstilen Hugh Hefner har byggt upp.
    Det är en symbol för sex, utvik osv.

Varför vill man ha en symbol på sin kropp som man inte tycks ha koll på?
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • jaghopparhögt
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:04:32 följande:
    Och isf anser jag att det inte är något fel på dom som viker ut sig.. Förutom att tjejer börjar nojja över sina egna kroppar, fastän utvikningsbilderna är retusherade.
    Hon kommer ju ändå att bli identifierad som en vis typ av människa.
    T ex som att folk kommer anta att jag är kristen om jag har en bild på Jesus och ett stort kors, att jag är nazist om jag har en bild på Hitler.
    Jag och säkert många andra tänker mig en tjej med en playboytatuering som att hon gillar platboylivsstilen. Att festa och ha sex och inte bry sig så mycket om andra saker. Att hon skulle tycka det var kul att bo på playboymansion.
  • Mysan063
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:09:31 följande:
    Hon kommer ju ändå att bli identifierad som en vis typ av människa.T ex som att folk kommer anta att jag är kristen om jag har en bild på Jesus och ett stort kors, att jag är nazist om jag har en bild på Hitler.Jag och säkert många andra tänker mig en tjej med en playboytatuering som att hon gillar platboylivsstilen. Att festa och ha sex och inte bry sig så mycket om andra saker. Att hon skulle tycka det var kul att bo på playboymansion.
    Festa, ha massor av sex och bo på Playboymansion lät ju roligt! :D
  • Fidelis ad urnam
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:09:31 följande:
    Hon kommer ju ändå att bli identifierad som en vis typ av människa. T ex som att folk kommer anta att jag är kristen om jag har en bild på Jesus och ett stort kors, att jag är nazist om jag har en bild på Hitler. Jag och säkert många andra tänker mig en tjej med en playboytatuering som att hon gillar platboylivsstilen. Att festa och ha sex och inte bry sig så mycket om andra saker. Att hon skulle tycka det var kul att bo på playboymansion.
    Om någon går runt med jesusbilder och kors så kommer säkerligen många anta att denne är kristen.
    Har någon bilder på Hitler kommer många anta att denne är nazist.
    Har någon en tatuering på playboy-kaninen kommer många anta att det är en slampa utan mycket innanför pannbenet.
  • Bevabus

Precis
    Och sen att den symbolen respresenterar Playboy tycker inte jag är alls farligt. Jag har följt den tv-serien och tycker de har en sund inställning till vad de gör när de viker ut sig. Dessutom är det smakfulla bilder och även ibland teman som är roliga. Det är inget man ska skämmas för, även fast jag själv aldrig skulle göra det. Det är härliga, vänliga människor som jobbar inom det företaget så., why not...

Mysan063 skrev 2009-07-14 14:54:53 följande:
    Ohhhhhhh finns det hopp?! :D Håller med dig fullständigt, även fast JAG skulle kanske inte skaffa en, isf en pytteliten :P
  • Fidelis ad urnam
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:13:23 följande:
    Festa, ha massor av sex och bo på Playboymansion lät ju roligt! :D
    Om man är ytters korkad ja.
  • Odile

vilket ståhej över en tatuering...TS syster är väl vuxen och kan säkert stå för/försvara sin tatuering (varför man ens skulle behöva det). Frågan TS ställde var ju VAR någonstans en sådan passar, inte varför den ska tatueras in. Kanske skulle alla upprörda människor starta en egen tråd om Playboy som märke
    Min egen åsikt: eftersom hon har bestämt sig, gör den på ett diskret ställe om hon skulle ångra sig (inte för att jag tror det, men man vet aldrig). Kanske på höften, insidan av vristen..?

Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?