Var passar en Playboytatuering in?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Och isf anser jag att det inte är något fel på dom som viker ut sig.. Förutom att tjejer börjar nojja över sina egna kroppar, fastän utvikningsbilderna är retusherade.
Vid troskanten i fram.. typ vid ljumsken fast högre upp..
Precis
Och sen att den symbolen respresenterar Playboy tycker inte jag är alls farligt. Jag har följt den tv-serien och tycker de har en sund inställning till vad de gör när de viker ut sig. Dessutom är det smakfulla bilder och även ibland teman som är roliga. Det är inget man ska skämmas för, även fast jag själv aldrig skulle göra det. Det är härliga, vänliga människor som jobbar inom det företaget så., why not...
vilket ståhej över en tatuering...TS syster är väl vuxen och kan säkert stå för/försvara sin tatuering (varför man ens skulle behöva det). Frågan TS ställde var ju VAR någonstans en sådan passar, inte varför den ska tatueras in. Kanske skulle alla upprörda människor starta en egen tråd om Playboy som märke
Min egen åsikt: eftersom hon har bestämt sig, gör den på ett diskret ställe om hon skulle ångra sig (inte för att jag tror det, men man vet aldrig). Kanske på höften, insidan av vristen..?