• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Mysan063

Tack då ska jag hälsa min syster hur fult, slampigt, omoget och jävligt det skulle se ut med en Playboytatuering.
    Konstigt att ingen svarade sen på om det var slampigt om man hade Playboyhalsband,Playboyörhängen och Playboynavelsmycke oxå. Men men..
    Tackar för erá åsikter.

• Verkligen
    Mysan063 skrev 2009-07-14 14:46:30 följande:
    Tack då ska jag hälsa min syster hur fult, slampigt, omoget och jävligt det skulle se ut med en Playboytatuering. Konstigt att ingen svarade sen på om det var slampigt om man hade Playboyhalsband,Playboyörhängen och Playboynavelsmycke oxå. Men men..Tackar för erá åsikter.
    Nej, slampigt är det inte, men playboysmycken är jäkligt osmakliga dom med..Inte bara tatueringen.
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Fidelis ad urnam
    Tack då ska jag hälsa min syster hur fult, slampigt, omoget och jävligt det skulle se ut med en Playboytatuering. Konstigt att ingen svarade sen på om det var slampigt om man hade Playboyhalsband,Playboyörhängen och Playboynavelsmycke oxå. Men men.. Tackar för erá åsikter.
    Kan det bero på att smycken, tröjor osv inte är permanent. Då kan man komma ur fjortisfasen.

Jag tycker absolut du ska hälsa din syster allt det, kanske är käftsmällen hon behöver för att vakna upp.
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • li bi
    Tack då ska jag hälsa min syster hur fult, slampigt, omoget och jävligt det skulle se ut med en Playboytatuering. Konstigt att ingen svarade sen på om det var slampigt om man hade Playboyhalsband,Playboyörhängen och Playboynavelsmycke oxå. Men men.. Tackar för erá åsikter.
    Det är lika fult förstås, men lättare att ångra. Håller med föregående talare om att en Playboytatuering inte passar någonstans.
  • jaghopparhögt

li bi skrev 2009-07-14 14:48:37 följande:

Det är lika fult förstås, men lättare att ångra. Håller med föregående talare om att en Playboytatuering inte passar någonstans.
    Jo då nog kan det passa, om man har en heltatuerad arm med massor av olika oldschool motiv, spelkort, pinupor och dylika så kan säkert en playboykanin passa in därnånstans.
    Men som enskild tatuering på kroppen, hujjedamej!
  • Bevabus

I svanken tycker jag är fint inget fel med en playboytatuering. Jag gillar själva utseendet av den kaninen, det behöver ju inte betyda att man är "trashig" för det. Men den ska vara gjord i svart och ingen annan färg för att det ska bli snyggt tycker jag.

• Mysan063
    Bevabus skrev 2009-07-14 14:52:32 följande:
    I svanken tycker jag är fint inget fel med en playboytatuering. Jag gillar själva utseendet av den kaninen, det behöver ju inte betyda att man är "trashig" för det. Men den ska vara gjord i svart och ingen annan färg för att det ska bli snyggt tycker jag.
    Ohhhhhhh finns det hopp?! :D
    Håller med dig fullständigt, även fast JAG skulle kanske inte skaffa en, isf en pytteliten :P
  • Reglementet

Skaffar man en sådan, så ska man ju även stå för den. Gör din syster det? Hela konceptet? Skulle hon kunna tänka sig vika ut sig?

• Mysan063
    Reglementet skrev 2009-07-14 14:56:09 följande:
    Skaffar man en sådan, så ska man ju även stå för den. Gör din syster det? Hela konceptet? Skulle hon kunna tänka sig vika ut sig?
    Måste man vika ut sig för att man har en tatuering med en kanin? :S :S
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?