• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • jaghopparhögt

Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:15:56 följande:

Jag höll alltså med dig
    Åh nu kom jag på jättebra exempel, big-brother-jessica eller Linda Rosing .
    Perfekt exempel på personer som jag absolut inte skulle bli förvånad om de hade en playboytatuering.
  • Verkligen
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:22:24 följande:
    Okej Kendra kanske inte hade ALLA besticken i lådan, hissen gick inte hela vägen upp osv.. Ibland! Men vissa ggr hade hon bra åsikter. Men resten av tjejerna är mogna och " normala " .
    Fast som sagt, alla Playboytjejer är ju inte med i serien. Det var ju bara dom 3 dåvarande "flickvännerna" till mr Hefner.
    Så man kan ju inte göra ett korrekt uttalande om att alla tjejerna är smarta och goa..
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Mysan063
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:23:44 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:15:56 följande:
    Åh nu kom jag på jättebra exempel, big-brother-jessica eller Linda Rosing .Perfekt exempel på personer som jag absolut inte skulle bli förvånad om de hade en playboytatuering.
    Och båda dom har en helt fungerande hjärna..
  • Verkligen
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:23:44 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:15:56 följande: Åh nu kom jag på jättebra exempel, big-brother-jessica eller Linda Rosing .Perfekt exempel på personer som jag absolut inte skulle bli förvånad om de hade en playboytatuering.
    Linda gjorde väl reklam för Playboysmycken back in the days om jag inte minns helt galet... Nån av bimbosarna var det iaf.
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • vildaungarnasmamma
    Mysan063 skrev 2009-07-14 06:19:33 följande:
    Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
    hmmm...ingenstans??
  • Mysan063

Nu börjas det igen.. Tycker ni att man ska ha den " Ingenstans " så ta er inte tid att skriva då ;)

• redneck girl

fram ovanför ett bröst kanske?

• vildaungarnasmamma
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:27:03 följande:
    Nu börjas det igen.. Tycker ni att man ska ha den " Ingenstans " så ta er inte tid att skriva då ;)
    det står i TS:
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
    och jag tycker ingenstans...

tycker däremot TS´s syster att det är snyggt att ha en playboytatuering, ja då skall hon tatuera in den.
    men frågan var inte sådan, utan "var skulle ni tycka det var snyggast att ha den"
  • Bevabus

Kanske TS bör starta en ny tråd med en regel att man inte får skriva "ingenstans" då alla som kallar sig "vuxna" på FL kanske inte är så mogna trots allt...
    Seriöst, ni beter er barnsligt just nu.

Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?