Sazee skrev 2009-08-10 10:23:55 följande:
Äntligen har vi köpt en ny vagn! Vi har haft en tidigare men det visade sig att den var trasig (en emmaljunga från 97 som vi fick av en kompis mamma) så nu har vi letat febrilt efter en ny i ca 2-3 veckor. Vi har ju inte haft någon budget för vagn eftersom vi har haft en men som tur var så hade vi lite pengar undanlagda så vi kunde nu köpa en jättefin begagnad vagn igår. en brio -08a. Supernöjda med den och vi fick den billigt. :D:D Så nu kan yrhönan här lugna ner sig och fokusera lite mer på småsakerna som ska fixas här hemma så som upphängning av tavlor m.m. Vilket påbörjades men lades på is när vagnletandet började. Ni anar inte vilken panik jag har haft i kroppen de senaste veckorna - hade planerat att vara klar för en månad sen med allt sånt här för att kunna fokusera på förossingen och nu, 2 veckor innan så har jag köpt vagnen. :P Liiite efter planeringen men de viktigaste är ju att de nu är klart :D
:D så kan det gå, jobbigt när man behöver stressa o så , men skönt att ni fann en ny vagn ,o att den va billig :). här har vi två vagnar redan, tar upp halva förrådet :). som vi delar med granarna ,men det låtsas vi inte om,en sommar vagn o en vinter. Vi fick också en vagn begagnad av min systers kompis och sen sprang jag på ;) en drömvagn och hon skulle bara ha 500 för den,den var splitter ny,bara hemkörd från butiken, hon sålde den pga av nåt gräl med svärmor, tråkigt när sånt sker men bra för oss :).
håller också på med tavel fix ,men har inte äns funnit nån tavla än :). men förbereder på alla håll o kanter. Bakar för fullt här hemma nu.
Men nu kan du ju kanske försöka få ro till att fokusera på förossingen. Skulle jag också behöva, men jag är inget bra på sånt, ta det lungt och fokusera. kör allt i 100% och hoppas att allt ordnar sig det är nog mer jag :) och än mer nu av nån anledning ;)