• vickey

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

vore jätte roligt att nu de sista veckorna fram till bf att följas åt ;) , prata funderingar ,vanka ,tankar om allt från dagen-namn-förlossning eller bara klaga eller vad som.
    hoppas de är fler där ute som vill följas åt...

• Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)
  • Malinskyy

Känns som det avstannade nu när jag kom hem... väntar på vetelationskillen sen ska jag försöka sova lite... Konstigt att jag inte känner mig speciellt trött, vill hellre pyssla o fejja!!

Pyret BF 210809 Blogg:: malinskyy.blogspot.com
  • Vaniljkyss

har precis köpt lite tyg och ska sy ett "huvudskydd" till att ha på väggen bakom skötbordet med lite fickor på för småsaker... sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... färdig med allt och ingen ork för större aktiviteter... det molar på här också men inga riktiga sammandragningar som de jag hade inatt...

• Vaniljkyss

Kaffetjej: På torsdag! Då kanske du blir först i tråden Spännande!

• vickey

här har man nästan inget att pyssla med kvar...
    nu går man bara o väntar...
    var köper man en bra sängmobil till liten som inte är allt för dyr? eller räcker det med arm? bör man innhandla tvättlappar på ikea?
    funderar ev på att köpa ett bärsele men har köpt en sjal ,är det onödigt?
    sitter o kollar på nätet. fann denna vad tror ni ära barn

Babycarrying bag www.pippilotta.se/default.aspx&prodid=1320

• CHARLATAN
    vickey skrev 2009-08-12 12:13:32 följande:
    här har man nästan inget att pyssla med kvar...nu går man bara o väntar... var köper man en bra sängmobil till liten som inte är allt för dyr? eller räcker det med arm? bör man innhandla tvättlappar på ikea? funderar ev på att köpa ett bärsele men har köpt en sjal ,är det onödigt? sitter o kollar på nätet. fann denna vad tror ni ära barnBabycarrying bag www.pippilotta.se/default.aspx?main=ShowProdu...
    Undrar också över mobil till sängen. Har varit inne i fasiken alla leksaksaffärer men de verkar bara ha ett märke, och det är med ett fåtal mobiler som snurrar och låter och kostar fööör mkt för vad jag anser en mobil borde kosta.
    MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • vickey
    Malinskyy skrev 2009-08-12 12:20:17 följande:
    snygg o smidig. Bra att man kan byta "motiv" lätt! Bra pris oxå!! :)
    ?? vilket menar du ?? *helt borta känner jag mig nu.*
  • vickey
    CHARLATAN skrev 2009-08-12 12:21:53 följande:
    Undrar också över mobil till sängen. Har varit inne i fasiken alla leksaksaffärer men de verkar bara ha ett märke, och det är med ett fåtal mobiler som snurrar och låter och kostar fööör mkt för vad jag anser en mobil borde kosta.
    funderar mer o mer på en mobil arm så man kan byta motiv smidigt, mellan alla godsedjur o sånt...
  • CHARLATAN

kan man köpa bara en arm? gud vad smidigt.

may your organs fail before your dreams fail you
  • In Love

Kaffetjej: Stort lycka till imorn ...så avis...jag skulle oxå fått träffa henne imorn ju, men det lutar åt att gå läänge till känns det som...*suck*

Nu har jag dammsugit, moppat och ska baka härliga bullar, vem vet kanske kommer det igång när man boar sig lite!!

Vaniljkyss: va spännande att du haft lite känningar...säkert nära då!...Lycka till hoppas hoppas det kommer igång för oss alla snarast hihi!!

Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)