• vickey

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

vore jätte roligt att nu de sista veckorna fram till bf att följas åt ;) , prata funderingar ,vanka ,tankar om allt från dagen-namn-förlossning eller bara klaga eller vad som.
    hoppas de är fler där ute som vill följas åt...

• Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)
  • vickey
    CHARLATAN skrev 2009-08-12 12:29:58 följande:
    kan man köpa bara en arm? gud vad smidigt.
    mm man kan det, funderar på att köpa två, ha en på skötbordet o en till sängen :)
  • CHARLATAN

vart hittar man såna armar?

may your organs fail before your dreams fail you
  • Amnas

Det finns en mobil på Granit, där man kan klämma fast lite vad man vill. Kanske inte för tunga grejer dock. Funderar på att hitta på nåt där kanske.

www.granit.se/&item=10

• vickey

snarare en sida där du kan införskaffa mobilarm för 99 kr

• carne

BF i dag å inget händer... :(
    Ni får hålla alla tummar å tår på att hon kommer VÄLDIGT snart!!

Längtar som en tok! :P

• CHARLATAN

Hur är era sammandragningar? Jag har haft en hel del igår och idag, men det är ju inte så att de gör ont. Det blir bara väääldigt tajt om magen och stramar men jag får ju aldrig ont (trodde aldrig jag skulle längta efter att få ont). Och förvärkar, vad är det? Hehe, är så otroligt obildad om det här. En dag för någon månad sen så fick jag som mensvärk och helt sjukt ont i svanken. Fick ta alvedon och lägga mig och andas igenom smärtan som som tur var försvann efter någon timme. Fick förklarat för mig att det kunde vara någon värk. Är det nåt liknande jag väntar på nu? Hurt me, hon ska ju ut på fredag! ;p

MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • Malinskyy

Jag är tyvärr ingen expert på området då detta är mitt första barn men om du har kraftig  "mensvärk" i samband med sammandragninagr så har du förvärkar... Man kan ha ont även i svanken...

Pyret BF 210809 Blogg:: malinskyy.blogspot.com
  • Josse B

Kaffetjej: Tänk snart har du din lilla bebis i famnen, oj så spännande!! och det kommer att gå super bra! Tjihooo!
    Ang viktuppgång så ligger du i lä, har själv gått upp 22 kg, men som du hoppas jag att de försvinner snabbt..

I dag har jag varit på stan, tittade in på apoteket en sväng och köpte ett packe samarin,(nu är det väl sista värsen på halsbrännan så det får duga) samt nässprej, (som man nu är beroende av) samt semper droppar..men undrar nu om det kanske var onödigt..behövs ju inte till bebis om den inte har problem med magen...ja,ja..nu finns det ialla fall hemma.
    Vad billigt det var med mobilarm för 99:- kollade en på babyproffsen som kostade ca 200:- ahhhhhh.... det var dyrt tyckte jag så jag köpte en snurrande, spelande för 300:- där istället. Tycker nu att den lilla får titta fram nu! känner mig rätt redo

Charlatan: Jag vill också ha ont!!

Carne: Håller tummarna, inatt då kanske det startat!

Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)