• epa77

IVF i mars del 8

Hej!

För nästan ungefär 1 ½ år sedan startades den första "IVF i mars" -tråden. Mycket har hänt sedan dess men gänget hänger fortfarande ihop, oavsett var i barnkarusellen vi befinner oss.

• Svar på tråden IVF i mars del 8
  • Sootie

Al, åh underbart!!! Stort stort GRATTIS!!
    Klart att man köper grejor.. När man får barn vet man ju aldrig vilken storlek dem är och ändå köper man ju så du är nog lika knasig som alla andra mammor i världen Berätta gärna mer.. så spännande! Kramar

• epa77

Al - Då kan vi ju nästan säga att ni är gravida för tillfället . Visst är det jobbigt att vänta, men också härligt att få drömma om er lilla pojk och planera så att mottagandet blir så bra som det bara går. Klart att du ska handla , du får väl gå efter ungefärliga storlekar för en treåring så blir det nog inga problem! Sen finns det ju en massa annat man kan handla också, inte bara kläder... om man inte kan stoppa shoppingbegäret .

• al72

tack vad gulliga ni är, livet känns så härligt just nu

Glenda: han heter theo

epa: ja det finns ju så mycket kul att handla, har helt slutat shopat till mig, bara barnsaker till theo. I bland glömmer jag att han är snart 3 år så härom dan köpte jag en jätte söt speldosa, men tänkte att han kanske tycker att den är mysig att somna till.

• Glenda Glad

al: Theo är jättefint namn

• timoa

men shit, sitter här med gåshud och tårar i ögonen...! AL72- GRATTTIS!!!!!
    gud så roligt. en liten son! och theo hade vi som namnförslag när A låg i magen, men för många i vår närhet hette så, det är såå fint.
    synd du inte kan lägga ut bilder ännu, man är ju så nyfiken på trådens nyaste familjemedlem, men förstår deras regler ändå.
    nu väntar vi spänt med er tills ni får åka! 
    ska åka ut till landet nu, s¨å har väl massor att ta igen sen när jag kommer hem.

ps vi ska lägga handpenningen på vår nya båt idag.....ska försöka lägga in bild i galleriet.

• epa77

al - Imorgon ska vi på dop, det är en Theo (Theodor) som ska döpas .

• al72

timoa: tack vännen, livet känns himmla bra just nu grattis till båten!

Epa: vad kul, hoppas ni får ett fint dop vi vill oxså ha dop sen, ska prata med vår vigselpräst om kyrkan döper 3 åringar men det borde dom väl göra tycker jag?!

• epa77

Al - Klart att de gör! Det finns ju vuxendop, åldern har ingen betydelse .

• Wednesday85

al- Ja, det gör dom, prästen som döpte Tila sa att den äldsta han hade döpt var runt 70 år, så nog får du döpa en liten treåring!

Svar på tråden IVF i mars del 8