• Svar på tråden FarmWille - FB
  • kitiara

sedlarna ökar på samma sätt som tex. gudfader-poäng i mafia wars.. de kommer varannan eller var tredje gång (vet inte riktigt vilket) man går upp i level.

• 02Smulan

För mig stämmer det att jag har en sedel per level, men för tex min sambo är det inte så...kanske helt enkelt är lite "buggigt" med de där pengarna.

• hej hopp fallera
    02Smulan skrev 2009-09-08 14:52:43 följande:
    För mig stämmer det att jag har en sedel per level, men för tex min sambo är det inte så...kanske helt enkelt är lite "buggigt" med de där pengarna.
    Har ni spelat lika länge då? Jag har fått ihop 7 sedlar (är på level 29), medan min svägerska som började mycket senare har fått fler. Jag tror att det beror på att funktionen inte fanns då jag började spela utan kom senare. Lite surt är det ju förstås att det inte räknas bakåt för oss som spelat längre. Vi får dem båda för varje ny level, men konstigt om det inte är så för din sambo. Hmm...
  • hej hopp fallera
    Tidvis skrev 2009-09-08 12:28:39 följande:
    Någon som vet när man kan ge bort olivträd?
    Åtminstone inte ännu på level 29...
  • Jackass
    Tidvis skrev 2009-09-08 12:28:39 följande:
    Någon som vet när man kan ge bort olivträd?
    Inte på level 30 heller.
    (¯`°?.¸ ღ♥ My 070206 & Ida 090617 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Maiko

någon som vet vad mynten är som ibland studsar runt när man harvar? hinner aldrig ta dem eller vet inte ens om man kan ta dem..

• Loup Garou

Om man köper påfyllning av bensin till sina maskiner fyller den tanken på sig själv sen precis som den man har?

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Navona

Loup Garou skrev 2009-09-08 17:41:02 följande:

Om man köper påfyllning av bensin till sina maskiner fyller den tanken på sig själv sen precis som den man har?
    Om du köper bensin med visakortet så fylls inte den tanken på nått mer, utan du måste köpa en gång till om du vill ha ännu mer bensin.
    Om du inte vill betala mer riktiga pengar för bensinen så fortsätter gratistanken att fyllas på som vanligt.
  • Brevdruvan

farmvilledecorations funkar tyvärr inte i det riktiga spelet. mynten är någon typ av bonuspengar. du får 100 coins varje gång det händer.

Svar på tråden FarmWille - FB