• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Maiko

fylls tanken på av sig själv? hela tiden trott att det var haken med att köpa en traktor, att man tillslut måste köpa för riktiga pengar..men va bra :)

• Umbrageous

Kommer ni in på farmville, facebook säger att spelet inte finns längre {#lang_emotions_surprised}

• Umbrageous
    Umbrageous skrev 2009-09-08 20:04:38 följande:
    Kommer ni in på farmville, facebook säger att spelet inte finns längre
    puuuh nu funkade det!
  • 02Smulan

hej hopp fallera skrev 2009-09-08 15:57:43 följande:

Har ni spelat lika länge då? Jag har fått ihop 7 sedlar (är på level 29), medan min svägerska som började mycket senare har fått fler. Jag tror att det beror på att funktionen inte fanns då jag började spela utan kom senare. Lite surt är det ju förstås att det inte räknas bakåt för oss som spelat längre. Vi får dem båda för varje ny level, men konstigt om det inte är så för din sambo. Hmm...
    Oj bara sju och på level 29??
    Jag är på level 24 och jag har 21 sedlar, har använt tre stycken så det stämmer för mig. Sambon är på level 25 och har typ 22 sedlar, har inte använt nån alls.
    Så jaa, nåt skumt är det. Jag har haft fler än honom hela tiden, fast han har spelat typ två dagar längre än mig.
  • hej hopp fallera
    02Smulan skrev 2009-09-08 20:16:08 följande:
    Oj bara sju och på level 29??Jag är på level 24 och jag har 21 sedlar, har använt tre stycken så det stämmer för mig. Sambon är på level 25 och har typ 22 sedlar, har inte använt nån alls.Så jaa, nåt skumt är det. Jag har haft fler än honom hela tiden, fast han har spelat typ två dagar längre än mig.
    Kanske funktionen kom igång så där lagom tills du började och din sambo hade då hunnit några level som han inte fick nåt för. Bara en tanke. Jo, det är surt att man började få sedlarna först när jag redan hunnit upp en bra bit. Men det är väl så när spelet utvecklas hela tiden.
  • Umbrageous
    hej hopp fallera skrev 2009-09-08 20:56:51 följande:
    Kanske funktionen kom igång så där lagom tills du började och din sambo hade då hunnit några level som han inte fick nåt för. Bara en tanke. Jo, det är surt att man började få sedlarna först när jag redan hunnit upp en bra bit. Men det är väl så när spelet utvecklas hela tiden.
    Det är ju dessutom bara beta fortfarande! Jag längtar till vad som komma skall! {#lang_emotions_smile}
  • Loup Garou

Hade inte tänkt använda riktiga pengar utan fv pengarna ju, men borde kvitta alltså fylls inte den tanken på nått mer. Tack!

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • 02Smulan

hej hopp fallera skrev 2009-09-08 20:56:51 följande:

Nä han säger att den fanns när han började.
    Vad jag kan se får jag en ny sedel när jag går upp en level.
    Annars har han mer pengar än mig, jag har kanske köpt mer grejer än han, men jaa det är skumt.
    Lär helt enkelt va en bugg.
  • Småtokig

Det var några som hade stängt in sin gubbe i "mitten" där den alltid står när man börjar. Ni sa iaf att gubben rymde. Det var inte så att ni gjorde farmen större för då flyttas mitten och därmed gubben. Förstår ni hur jag menar?

♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
Svar på tråden FarmWille - FB