• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Missimo84

Är det ngn mer än jag som har problem när farmen ska sparas? Den står bara och tuggar och tuggar men blir aldrig klar?

Och så har jag ett spökande staket, som hur ofta jag än vänder och vrider på det, alltid vrider sig tillbaka. Fast jag har ställt en gris i vägen nu, så nu har det inte vänt på sig på ett tag... Skumt

• hadeel

när man köper en traktor måste köpa den där tanken eller vad är tanken till för?

• luzorsus
    Missimo84 skrev 2009-08-22 22:37:09 följande:
    Är det ngn mer än jag som har problem när farmen ska sparas? Den står bara och tuggar och tuggar men blir aldrig klar? Och så har jag ett spökande staket, som hur ofta jag än vänder och vrider på det, alltid vrider sig tillbaka. Fast jag har ställt en gris i vägen nu, så nu har det inte vänt på sig på ett tag... Skumt
    ja när det kommer upp "saveing" så står den och tuggar för mig oxå....

Bensin har jag inte fördtått varför man ska köpa...det kommer ju nytt hela tiden...
  • Lortdocka
    Eldo skrev 2009-08-22 22:37:03 följande:
    Åh, får man inte? Jag som sparat och tänkte köpa den för 75000 imorgon.
    Nej sorry... Man måste köpa alla i tur och ordning...
    luzorsus skrev 2009-08-22 23:27:14 följande:
    ja när det kommer upp "saveing" så står den och tuggar för mig oxå....
    Japp, händer så för mig hur ofta som helst... Jag brukar få göra om allting som jag gjort innan det gorde så... Tradigt värre...
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • delifi2

det har strulat för oss oxå idag, köpt nytt staket som jag hra vänt sen så kommer det bara en ruta att den inte har kontakt med servern så man uppdataerar och då står inte staketen rätt

• Lortdocka
    Finesse skrev 2009-08-22 23:38:33 följande:
    kan man spara? vad ska man spara?nu har jag helt slut på pengar *suck*
    "Spelet" sparar sig självt ibland. Du behöver inte spara. Automatiskt sparning. Oroa dig inte! Synd att pengarna är slut... Du  får väl vänta på skörden då...
  • Finesse
    Lortdocka skrev 2009-08-22 23:45:03 följande:
    "Spelet" sparar sig självt ibland. Du behöver inte spara. Automatiskt sparning. Oroa dig inte! Synd att pengarna är slut... Du  får väl vänta på skörden då...
    Fast jag kan inte ens skörda nåt bara träd.. jag köpte en lada för 40000 så jag får skylla mig själv..

men jag har aldrig ens fått upp nåt save eller nånting sånt
  • Lortdocka
    Finesse skrev 2009-08-22 23:47:37 följande:
    Fast jag kan inte ens skörda nåt bara träd.. jag köpte en lada för 40000 så jag får skylla mig själv.. men jag har aldrig ens fått upp nåt save eller nånting sånt
    Aj då... Då får du nog vänta ett tag tyvärr...
Svar på tråden FarmWille - FB