• Svar på tråden FarmWille - FB
  • kitiara

kommer inte heller in! jag som skulle skörda mina superjordgubbar!!

• drömmaromsmått

oj hittade just tråden och vilken lycka i olyckan att jag inte är ensam om att inte komma in på FV.
    morr, har massor som ska skördas och har lite smått panik över att förlora alla mina mogna grödor..

• Lortdocka

Jag kommer in, är inne, men det laggar som tusan..! Någon mer eller är det bara jag som har det problemet (min dator?) ?

. : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Hallonsnören
    drömmaromsmått skrev 2009-08-22 20:30:17 följande:
    oj hittade just tråden och vilken lycka i olyckan att jag inte är ensam om att inte komma in på FV.morr, har massor som ska skördas och har lite smått panik över att förlora alla mina mogna grödor..
    Ja jag hade också massa som måste skördas. Så frustrerande att inte komma in på spelet när det just började gå bra. Nu kommer jag väl förlora alla mina grödor och få börja om från nästan botten igen.
  • Lortdocka
    Hallonsnören skrev 2009-08-22 20:38:43 följande:
    Ja jag hade också massa som måste skördas. Så frustrerande att inte komma in på spelet när det just började gå bra. Nu kommer jag väl förlora alla mina grödor och få börja om från nästan botten igen.
    Jag tror inte att ni förlorar er skörd - igår när jag inte kom in på typ en timme och mina grödor skulle varit klara en stund senare så var de fortfarande inte klara när jag äntligen kom in! Det tog typ en timme längre... Antagligen för att det tjabbade för mig i nån timme... Men det är bara min gissning.
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • drömmaromsmått

Ibland kommer jag in men så står det att jag inte har någon kontakt eller att det är osynkat eller dylikt så uppdateras sidan och har jag skördat något så blir det ogjort igen.
    Men om det är fel på själva spelet måste man väl få tillbaka sina grödor eller?? *smått panikslagen*

Svar på tråden FarmWille - FB