• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Maiko

20 minuter kvar till skörd..åh
    Är det bara jag eller har farmville fått tiden att gå saktare ? :)

• L2K

Jag kommer inte heller in. Men min make gör det. På både sin och min dator. Jag kommer inte in på nån av dom.
    Synd att man inte tjänar nåt på ruttnade supergubbar för snart är jag i det läget....

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • IdaTörnrosa
    drömmaromsmått skrev 2009-08-22 20:40:43 följande:
    Ibland kommer jag in men så står det att jag inte har någon kontakt eller att det är osynkat eller dylikt så uppdateras sidan och har jag skördat något så blir det ogjort igen.Men om det är fel på själva spelet måste man väl få tillbaka sina grödor eller?? *smått panikslagen*
    ja låser sig spelat så börjar du om från början med det du typ gjorde sist.... så har du otur så får du skörda om allt igen...... men du får behålla allt....
  • Lortdocka

Varför kan jag inte köpa en större farm?! Jag klickar på Buy men sen händer ingenting... Jag har tillräckligt med både pengar och grannar men det funkar ändå inte... Alltså det händer ingenting när jag har tryckt på buy-knappen...! Fy vad irriterande!!!!!!!!

. : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Lortdocka

Nu funkade det bara för det Så nu har jag en större farm (16x16 tror jag)!

• mammatalman
    Lortdocka skrev 2009-08-22 20:53:39 följande:
    Varför kan jag inte köpa en större farm?! Jag klickar på Buy men sen händer ingenting... Jag har tillräckligt med både pengar och grannar men det funkar ändå inte... Alltså det händer ingenting när jag har tryckt på buy-knappen...! Fy vad irriterande!!!!!!!!
    du måste köpa den minsta farmen först tydligen så får man inte hoppa över en strl
  • Lortdocka
    mammatalman skrev 2009-08-22 20:58:16 följande:
    du måste köpa den minsta farmen först tydligen så får man inte hoppa över en strl
    Jag vet Men jag fick inte köpa ens den minsta storleken som var tillgänglig för rutan om att köpet godkänts kom inte upp.. Men sen gick det iaf så nu är den större och finare
  • L2K

2,5 timme senare och 50 förlorade superbär kom jag in....

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • Eldo
    mammatalman skrev 2009-08-22 20:58:16 följande:
    Åh, får man inte? Jag som sparat och tänkte köpa den för 75000 imorgon.
Svar på tråden FarmWille - FB