• Anonym (snuskprat)

snuskprat i sängen

Hur har ni de?
    Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?

"Knulla mig"
    "Jag vill känna din stora kuk i mig"

osv ?

Nya fraser? Vad kör ni fraser?

• Svar på tråden snuskprat i sängen
  • Avstängd
    Zamorak skrev 2009-08-05 14:31:11 följande:
    jodå, här pratas de kaffe priser och politik...snuskigt som faen
    Hett värre
  • PrimitivMan

Vilka ord och uttryck tycker ni är ok och upphetsande och vad blir vulgärt? För att inte tala om att med vissa ord så blir det töntigt: "Kom med din stora snopp och kör in den i min våta snipa" :)

Vad tycker ni är ok ord att använda när man kör dominanslekar. "Kåta slampa/slyna" tycker jag. Hora går nog bort (fast beroende på vad det är för lek man kör). Nedsättande gillar jag inte alls som tex "värdelös xxx", etc.

Vad använder ni för ord om mannen är den som är undergiven?

• Zamorak
    Avstängd skrev 2009-08-05 20:24:35 följande:
    Hett värre
    ibland drar vi på rejält och porrar till ernst och sommartorpet...sweetlord
  • Avstängd
    Zamorak skrev 2009-08-06 12:42:41 följande:
    ibland drar vi på rejält och porrar till ernst och sommartorpet...sweetlord
    Ja men ernst tillför det där råa och porriga i samlivet.
  • Anonym

Usch, ord som "slyna" och "slampa" är ju bara hemska, finns ingen situation där jag skulle vilja höra dem. Och att bli dragen i håret! Så billigt och lågt. Tycker inte om något som helst som är porrigt eller vulgärt, det blir bara fel. Ja, sån är jag.
    Ord som "kuk" "fitta" och "knulla" kan man inte använda heller, de är så fula. Jag tycker det är bättre att bara visa vad man vill, eller att hitta kärleksfulla uttryck för det. Det är helt andra saker som hetsar upp mig.
    När min kille flämtar "djupare, djupare" när jag ger honom oralsex, eller trycker sina höfter mot mig är det däremot upphetsande.
    När han precis kommer in i mig och stönar till av den första sköna känslan.
    Älskar när man bara genom ögonkontakt vet vad den andre vill (det fungerar ju nästan bara i långa förhållanden) som när han ser att jag vill rida : ) Älskar också när han upphetsat viskar hur skönt det är och, om han hinner, "jag kommer" strax innan han gör det. Om jag vill att han ska öka takten eller nåt sånt trycker jag hans höfter mot mig : ) Ju färre ord som behövs desto bättre egentligen : ) Då är man ju verkligen samspelta.
    "lilla slyna" USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Totalt osexigt, alltid.

• glad i livet

Ju mer snack desto mer går jag igång.
    Fast det år ju inte börja handla om osexiga saker.

Ju råare desto bättre.

• Avstängd
    Anonym skrev 2009-08-06 17:49:23 följande:
    Usch, ord som "slyna" och "slampa" är ju bara hemska, finns ingen situation där jag skulle vilja höra dem. Och att bli dragen i håret! Så billigt och lågt. Tycker inte om något som helst som är porrigt eller vulgärt, det blir bara fel. Ja, sån är jag. Ord som "kuk" "fitta" och "knulla" kan man inte använda heller, de är så fula. Jag tycker det är bättre att bara visa vad man vill, eller att hitta kärleksfulla uttryck för det. Det är helt andra saker som hetsar upp mig. När min kille flämtar "djupare, djupare" när jag ger honom oralsex, eller trycker sina höfter mot mig är det däremot upphetsande. När han precis kommer in i mig och stönar till av den första sköna känslan.Älskar när man bara genom ögonkontakt vet vad den andre vill (det fungerar ju nästan bara i långa förhållanden) som när han ser att jag vill rida : ) Älskar också när han upphetsat viskar hur skönt det är och, om han hinner, "jag kommer" strax innan han gör det. Om jag vill att han ska öka takten eller nåt sånt trycker jag hans höfter mot mig : ) Ju färre ord som behövs desto bättre egentligen : ) Då är man ju verkligen samspelta. "lilla slyna" USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Totalt osexigt, alltid.
    Ser faktiskt inte det billiga i att bli dragen i håret. Känner du dig billig då eller anser du alla som gillar det vara billiga?
  • Anonym (Kinky)
    Avstängd skrev 2009-08-06 20:31:30 följande:
    Ser faktiskt inte det billiga i att bli dragen i håret. Känner du dig billig då eller anser du alla som gillar det vara billiga?
    Det är inte billigt. Det är otroligt hett och upphetsande. Nåja, i min värld i alla fall...
  • Anonym
    Avstängd skrev 2009-08-06 20:31:30 följande:
    Nej, folk får ju tycka om vad de vill...det är klart. Men för mig funkar det absolut inte. Men det är betydligt "billigare" med ord som slyna än att bli dragen i håret om man nu ska rangordna det : )
Svar på tråden snuskprat i sängen