• Anonym (snuskprat)

snuskprat i sängen

Hur har ni de?
    Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?

"Knulla mig"
    "Jag vill känna din stora kuk i mig"

osv ?

Nya fraser? Vad kör ni fraser?

• Svar på tråden snuskprat i sängen
  • Bond
    HelenN skrev 2012-05-31 11:11:34 följande:
    Mellan två som verkligen känner varandra och vet var man har varandra funkar det ju kanon! Kanske inte riktigt bra på första dejten
    word.
  • PrimitivMan
    Mellan två som verkligen känner varandra och vet var man har varandra funkar det ju kanon! Kanske inte riktigt bra på första dejten
    Eller rättare sagt när man vet vad som är ok att säga (och göra) oavsett vilken dejt det är. Man kan ju ha talat om vad man gillar innan man träffas första gången. I en del fall så märker man vad personen tänder på rätt snabbt (och en del kvinnor kanske visar redan från första början vad de gillar att höra).

Kan ju bli oerhört fel om man kallar någon tex för slyna som absolut inte vill bli kallad det. Eller inte alls vill ha något prat under sexet alls för den delen, varken dirty eller något annat.  Det gäller att ha en viss fingertoppskänsla för vad som fungerar eller inte.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • HelenN
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 11:22:48 följande:
    Eller rättare sagt när man vet vad som är ok att säga (och göra) oavsett vilken dejt det är. Man kan ju ha talat om vad man gillar innan man träffas första gången. I en del fall så märker man vad personen tänder på rätt snabbt (och en del kvinnor kanske visar redan från första början vad de gillar att höra).

Kan ju bli oerhört fel om man kallar någon tex för slyna som absolut inte vill bli kallad det. Eller inte alls vill ha något prat under sexet alls för den delen, varken dirty eller något annat.  Det gäller att ha en viss fingertoppskänsla för vad som fungerar eller inte.
    Jo precis! Nu är det ju kanon att folk faktiskt vågar (inte alla så klart men många) prata med öppet om sex och att man vågar säga vad man gillar och ogillar... Det är ju kanon!

Precis, eller nåt som upplevt tråkigheter i barndommen, kanske inte uppskattar ett fast tag om halsen osv.... Men kommunikation är ju a-o Och respekt!
  • PrimitivMan
    HelenN skrev 2012-05-31 11:45:10 följande:
    Jo precis! Nu är det ju kanon att folk faktiskt vågar (inte alla så klart men många) prata med öppet om sex och att man vågar säga vad man gillar och ogillar... Det är ju kanon!

Precis, eller nåt som upplevt tråkigheter i barndommen, kanske inte uppskattar ett fast tag om halsen osv.... Men kommunikation är ju a-o Och respekt!
    Just ett fast tag om halsen är väl i synnerhet något att vara försiktig med oavsett ev tråkigheter de upplevt innan. Det är ju något som verkligen kräver ett förtroende och kan dessutom vara farligt. Är ju sannerligen respektlöst att göra utan att ha fått ett godkännande i förväg och ändå inte speciellt lämpligt på en första dejt.
  • glad i livet

Det kan fungera riktigt bra på första dejten med. , men som initiativtagare måste man då ha en känsla för att det tas på rätt sätt.
  • nyponros69
    Anonym (snuskprat) skrev 2009-08-05 00:33:09 följande:

Oh my ...
    Jag har en karl som älskar snuskprat - "fyfaaan vad jag ska knulla din kåta fitta nu, känner du hur hård jag är ooooh "
    "din fitta är så jävla fin, en riktigt porrfitta måste få slicka lite"
    "sug mig, oooh sug min stora kuk"

osvosv .. helt galet vissa kvällar !

Åh ja man känner igen sig 
    min man älskar det och blir grövre ju kåtare man är även närmare orgasm man kommer helt klart
    utan det så blir det lite konstigt.

vi har börjat swinga och vi hade ett par där kvinnar absolut inte gillade det oj oj vad det var svårt
    min man fick ej upp den så illa var det ....så hos oss är det en krydda i vårt sexliv helt klartFlört

I 10 år fast vi har varit ihop i 20år  man utvecklas hela tiden och känner sig mer bekvämt med det mer o mer       
  • glad i livet
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 11:01:28 följande:
    Just det! Kontraster. Kombinationen av att hon är både min prinsessa och slyna på samma gång. Hur hårt och rått än något kan låta på ytan så måste värmen och omtanken finnas där. Annars är det bara plumpt.

Ja, precis så. Jag vill ju känna mig som en fin flicka och inte ett luder.
  • PrimitivMan
    glad i livet skrev 2012-05-31 12:05:53 följande:
    Ja, precis så. Jag vill ju känna mig som en fin flicka och inte ett luder.
    Som en fin flicka som gör "dåliga" saker kanske .
  • glad i livet
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 12:08:38 följande:

Glöm inte oskyldig fin flicka.
  • HelenN
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 12:08:38 följande:
    Den kan nog många skriva under på.... Syndig hemma, ängel på stan...
  • Anonym (resenär)

Hade en tjej när jag bodde utomlands en tid och hon ville alltid prata snusk mellan lakanen, men det blev så konstigt eftersom vi pratade engelska med varandra, vilket inte var modersmål för någon av oss. Lät bara som en kass p-film liksom

-I want your big cock in my pussy. Fuck me!
    -Yeah I'll fuck you baby!

osv osv. 

• glad i livet

Kom på en bra.

Gapa och svälj älskling.

Fungerar alltid.

• PrimitivMan
    glad i livet skrev 2012-05-31 13:19:06 följande:
    Glöm inte oskyldig fin flicka.
    En oskyldig fin flicka som förleds av den otäcka mannen att göra dåliga och snuskiga saker kanske? . Som hon motvilligt bekänner att hon gillar trots att hon är en sån fin flicka.
  • glad i livet
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 14:44:01 följande:
    En oskyldig fin flicka som förleds av den otäcka mannen att göra dåliga och snuskiga saker kanske? . Som hon motvilligt bekänner att hon gillar trots att hon är en sån fin flicka.

Nä, oskyldig fin flicka som inte kan förstå hur de stora stygga männen kan attraheras av hennes nakna bak som bara råkar vändas upp i vädret. Och som njuter hämningslöst av allt snusk som sen kommer. I tron om att fina oskyldiga flickor gör sånt.
  • teknikfreak

Blir allt mer, själv låter jag bara när det är skönt men går igång på kommentarer (som låter helt löjliga utanför sitt sammanhang) som handlar om hur jag ska bli tagen, hur hård han är, hur min fitta låter när jag får kuk osv. 

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • hugläk
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 14:44:01 följande:
    Hade en f.d. älskerinna som va precis en sån typ.  18 år äldre, supermamma (och mormor), "ducktig flicka" på alla sätt. En energi frå "en annan värld"
    Alla undrade hur hon klarade av allting. Hon strålade alltid

Faktum var att hon hade inte orkat, hade hon inte haft sin hämliga sida med mig.
    Vi sexade villt och galet, hon tände på att jag pratade förnedrande och snuskit.

" Nu ska du få i fittan din jäckla slyna "  .... " Det här är ingen äckel gubbkuk, känner du det "  ....  " Här får du en påtår med stark sås "  .... " Innan jag e klar med dig, ska du få du få en rejäl rundsmörning så det känns "                                       Hon va i infertil ålder, så jag kunde spruta ner henne så mycket jag vilde.

Sådär kunde vi hålla på, vi hade fokus på detta med den "förbjudna" åalderskillnaden. Hon älskade det, att vi "skitnade det ner" lite. 

Fan va jag saknar henne ibland.
Svar på tråden snuskprat i sängen