snuskprat i sängen
Hur har ni de?
Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?
"Knulla mig"
"Jag vill känna din stora kuk i mig"
osv ?
Nya fraser? Vad kör ni fraser?
Hur har ni de?
Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?
"Knulla mig"
"Jag vill känna din stora kuk i mig"
osv ?
Nya fraser? Vad kör ni fraser?
Jag är långt ifrån någon dirty talkare och skulle vilja ha tips på andra saker att säga i sängen. När vi har förspel har jag en del standard fraser till min tjej som..
Vad våt du är! / Jag gillar när du är så här våt! / Vad är det som gjort dig så här blöt? Är du lite kåt? - Jag gillar att ställa frågor så hon måste erkänna att hon är kåt exempelvis.
Efter dessa så tar det stop. Ev. att jag kan stöna att hon är skön när vi har sex eller att nu måste jag få komma.
Skulle vilja ge henne lite nya fraser i sängen.
Tjejer - vad går ni igång på? (kommentera även min light dirty talk om ni känner för det, så jag vet om jag ska fortsätta. ;)
Lagom är bäst... Nån som ligger tyst och man får kolla om dom lever är ju inget kul precis... Men att bli kallad slyna och slampa mm är ju inget som får mig kåt som en båt precis...
Åh, vad pinsamt att läsa vad jag skrev för snart tre år sen
Kan dock tillägga att beskrivningar av olika fantasier samt kontraster fungerar bra.
vill gärna att min sambo & jag pratar mer dirty i sängen... men det är svårt tycker jag.. Han är mer den försiktiga typen i sängen och tror att jag är gjort av glas, verkar det som... Det gör att jag också blir försiktig o vågar inte släppa loss... Har ni tips, nån?
När jag var tillsammans med en engelsktalande kille så var det myyyyycket lättare för mig att prata snusk! det kom mer naturligt då. Men blir bara skumt om jag helt plötsligt pratar engelska i sängen med min nuvarande svenska kille....