• Anonym (snuskprat)

snuskprat i sängen

Hur har ni de?
    Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?

"Knulla mig"
    "Jag vill känna din stora kuk i mig"

osv ?

Nya fraser? Vad kör ni fraser?

• Svar på tråden snuskprat i sängen
  • Anonym (Pryd)
    Kary skrev 2009-08-06 22:06:45 följande:
    Jag har teoretiskt inget emot snuskprat. Men samtidigt tycker jag att vissa ord bra later vulgära och därigenom förstör upphetsningen. Vet inte alls vad det beror pa, men har otroligt svart för orden "fitta", "slyna", "slampa"osv. Men inte "kuk" och "knulla" mm. Maste vara nagot fel pa mig.
    Nej då, jag känner som du.
  • Anonym (stönmaja)
    Kary skrev 2009-08-06 22:06:45 följande:
    Jag har teoretiskt inget emot snuskprat. Men samtidigt tycker jag att vissa ord bra later vulgära och därigenom förstör upphetsningen. Vet inte alls vad det beror pa, men har otroligt svart för orden "fitta", "slyna", "slampa"osv. Men inte "kuk" och "knulla" mm. Maste vara nagot fel pa mig.
    Dålig självkänsla som kvinna kanske??
  • Freefromwow

Anonym (Mysrester) skrev 2009-08-05 17:41:21 följande:

Jag raggade upp en kille en gång när jag var singel och sugen. Tvingade honom att kalla mig för hora och slyna, medans han fick dra mig i håret och dunka mig gul och blå, helt underbart. Sorry, men ibland måste man få bete sig som en jävla slampa. :) Var bara för en natt, men än idag rodnar han när han ser mig. Han hade det jäkligt bra den natten åtminstonde. Jag med ;)
    omg :o
  • V i c t o r

Känns som uppdelningen är 50/50. Eller?

• Kary

Anonym (stönmaja) skrev 2009-08-07 00:38:59 följande:

Erm? Hur kom du till den slutsatsen? Jag tycker att det är vulgära ord. Har inget med min självkänsla som kvinna att göra.
  • Anonym (stönmaja)
    Kary skrev 2009-08-07 11:56:29 följande:
    Anonym (stönmaja) skrev 2009-08-07 00:38:59 följande: Erm? Hur kom du till den slutsatsen? Jag tycker att det är vulgära ord. Har inget med min självkänsla som kvinna att göra.
    Är fitta ett vulgärt ord men inte kuk och knulla?
  • Anonym (snuskprat)

Okej men denna tråd är för oss som älskar "vulgära" hårda och lite över de normala i ordväg i sängen !!!

• Anonym (snuskprat)

Igår vart det "behöver mängder fittsaft runt min kuk, koooom. .. kooooom "

Tror ni jag kom, hell yeah!!!

• V i c t o r

TS>>Låter som du kan dina fraser..

• Anonym (massor)
    Anonym (stönmaja) skrev 2009-08-07 00:38:59 följande:
    Nja, inte här iaf, för här äe det mannen som tycker exakt så.
Svar på tråden snuskprat i sängen