snuskprat i sängen
Hur har ni de?
Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?
"Knulla mig"
"Jag vill känna din stora kuk i mig"
osv ?
Nya fraser? Vad kör ni fraser?
Hur har ni de?
Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?
"Knulla mig"
"Jag vill känna din stora kuk i mig"
osv ?
Nya fraser? Vad kör ni fraser?
Hm...vet inte om jag och min man är väääldigt udda...men jag blir superkåt av att han pratar om att han vill knulla sitt X, at han saknar att få rövknulla henne...(jag går inte med på rövknull!). Vi pratar om att jag ska "hitta" han när han knullar ngn annan. Blir supertänd när han säger att X.ets fitta var skönare....osv...
Men jag vet att allt detta är ju givetvis inte sant. Jag har ju den skönaste fittan! ;)
Här blir det mer fantasier och rollspelande typ. Och visst ingår snuskprat, men då i ett sötrre samanhang. Bara snuskiga utrop skulle få mig lika torr som en svamp i sahara... men under lit emer dominerande förhållanden så funkar ju vissa saker, i andra situationer andra ting.
"kör in din kuk djupare och knulla mig!" är ju bara uttryck för.. ja det som ma vill ska ske :)
Jag snackar inte snusk men min kille älskar det. Jag kan säga saker som "ta mig hårdare", "djupare" medan han säger "fan vilken härlig fitta", "vill du ha min hårda kuk i din våta fitta", "tycker du om att suga min kuk", "vad skönt det är att knulla dig i röven"...
Han fick inte säga "sådant snusk" i sitt förra förhållande så han älskar att snuska sig nu när han får det.
Prat är bra!
Har alltid älskat hårdare tag och snusk prat...
Älskar när kille berättar för mig hur våt och trång jag är.
Eller hur skön min lilla röv är att knulla ;)
Min nuvarande kille var i början inte lika grov som mig i käften.
Men nu börjar det lossna, och jag märker ju att han gillar det.
Underbart med dirty talk och smisk!!!!
lite olika.men nog kan jag säga både det ena och andra.....och jag är en sådan som släpper allt annat.då finns bara det för mig....
Helt galen i det. Tvingar min karl o säga allt möjligt..
Går igång enormt på det.
Körde mycket med sånt under ONS, driva dom till vansinne, man får bra betyg.. ;)
jodå, här pratas de kaffe priser och politik...snuskigt som faen
Jag raggade upp en kille en gång när jag var singel och sugen.
Tvingade honom att kalla mig för hora och slyna, medans han fick dra mig i håret och dunka mig gul och blå, helt underbart.
Sorry, men ibland måste man få bete sig som en jävla slampa. :)
Var bara för en natt, men än idag rodnar han när han ser mig.
Han hade det jäkligt bra den natten åtminstonde.
Jag med ;)
Ja smisk och snuskprat gillar vi verkligen !!!