snuskprat i sängen
Hur har ni de?
Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?
"Knulla mig"
"Jag vill känna din stora kuk i mig"
osv ?
Nya fraser? Vad kör ni fraser?
Hur har ni de?
Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?
"Knulla mig"
"Jag vill känna din stora kuk i mig"
osv ?
Nya fraser? Vad kör ni fraser?
Att få en grundlig beskrivning med så råa ord som möjligt samtidigt som man sexar loss är alltid bra.
Gärna blandat med hur vacker man är ocå..med en del svordomar.
Senaste jag fick höra var att jag hade underbara tonårsbröst..blandat med en massa svammel om vad han skulle göra med mig. Det fungerade bra för att få fart på mig.
Fungerar ganska bra omvänt också, att exakt i detalj tala om hur man vill bli tagen ger oftast bra effekt.
Eh, tips på vad man kan säga;
Sätt dig på mitt ansikte och rid min tunga?
..har en uppsjö av fraser men kanske inte ska lägga ut dem här
*skratt*
jag pratar inte så mycket, men mannen däremot pratar rätt så mycket om hur trångt och vått det är, och hur skönt det är och att han vill slicka mm mm
jag gillar att höra de, men känner mig inte bekväm med att prata själv...
jag älskar att höra snuskprat förnedrande funkar bra "bitch whore" osv men gärna blandat med "fan vad sexig du är" osv tyvärr så verkar min man har glömt det för senaste gångerna har jag fått be honom att prata snuskigt och det har ändå inte blivit hett nog för mig.
Mest jag som brukar vråla att "nu sprutar jag din trånga fitta full".
Anonym (Sprutaren) skrev 2009-08-10 21:23:10 följande:
Härligt med män som använder snuskiga ord. Det tänder mig när i alla fall.....
Anonym (stönmaja) skrev 2009-08-07 13:30:16 följande:
Jag tänder på snuskprat, smisk och sådana saker! Jag gillar hårda tag, skulle gärna vilja bli fast i sängen med handbojor! Mitt problem är dock att jag är blyg och vågar inte riktigt ta för mig! Jag vet att min kk kan va riktigt snuskig och skulle uppskatta om jag släppte loss lite! Han tycker säkert jag är jättetråkig nu! Vill verkligen bryta detta mönstret men hur? Han vet inte om att jag gillar detta heller så det blir det gamla vanliga varje gång vi träffas! Känns lite konstigt att helt plötsligt släppa loss nu efter 3år, men jag vill!!!
Mitt ex var bra på "dirtytalk" Min sambo pratar inte så mycket men hon gillar när jag kommenderar " Upp med fittan nu ska du bli knullad"