• Anonym (snuskprat)

snuskprat i sängen

Hur har ni de?
    Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?

"Knulla mig"
    "Jag vill känna din stora kuk i mig"

osv ?

Nya fraser? Vad kör ni fraser?

• Svar på tråden snuskprat i sängen
  • Anonym (Kinky)
    Anonym skrev 2009-08-06 20:48:58 följande:
    Nej, folk får ju tycka om vad de vill...det är klart. Men för mig funkar det absolut inte. Men det är betydligt "billigare" med ord som slyna än att bli dragen i håret om man nu ska rangordna det : )
    Vad menar du med billigt? Att man är lätt på foten? Det är i alla fall vad jag tänker när jag hör ordet "billig" blandas ihop med sex. Berätta gärna hur du tänker.
  • Bedhead

En till som gillar smisk och snuskprat, gärna av den förnedrande sorten..

• Anonym (Kinky)
    Bedhead skrev 2009-08-06 20:54:12 följande:
    En till som gillar smisk och snuskprat, gärna av den förnedrande sorten..
    En till? Menar du mig? Varför är det så uppseendeväckande och lustigt att tända på hårda tag? För mig är det inget jag kan styra över. Jag går igång lite extra på hårda tag. Jag njuter av ohämmat sex, att experimentera och testa mina egna gränser.
  • Anonym (yo)

Anonym (Kinky) skrev 2009-08-06 21:00:07 följande:

En till? Menar du mig? Varför är det så uppseendeväckande och lustigt att tända på hårda tag? För mig är det inget jag kan styra över. Jag går igång lite extra på hårda tag. Jag njuter av ohämmat sex, att experimentera och testa mina egna gränser.
    Hon/han menar nog sigsjälv..
  • Anonym (Kinky)

Anonym (yo) skrev 2009-08-06 21:03:40 följande:

Anonym (Kinky) skrev 2009-08-06 21:00:07 följande:
    Hon/han menar nog sigsjälv..
    Jag insåg det. Jag har fått för lite smisk
  • Bedhead

Anonym (Kinky) skrev 2009-08-06 21:05:30 följande:

Anonym (yo) skrev 2009-08-06 21:03:40 följande:
    Jag insåg det. Jag har fått för lite smisk
    Tyvärr har jag inte läggningen för att straffa dig på ett lämpligt sätt..
  • Anonym (Kinky)
    Tyvärr har jag inte läggningen för att straffa dig på ett lämpligt sätt..
    Vad synd, mycket synd.
  • Anonym (Kinky)
    Anonym skrev 2009-08-06 17:49:23 följande:
    Usch, ord som "slyna" och "slampa" är ju bara hemska, finns ingen situation där jag skulle vilja höra dem. Och att bli dragen i håret! Så billigt och lågt. Tycker inte om något som helst som är porrigt eller vulgärt, det blir bara fel. Ja, sån är jag. Ord som "kuk" "fitta" och "knulla" kan man inte använda heller, de är så fula. Jag tycker det är bättre att bara visa vad man vill, eller att hitta kärleksfulla uttryck för det. Det är helt andra saker som hetsar upp mig. När min kille flämtar "djupare, djupare" när jag ger honom oralsex, eller trycker sina höfter mot mig är det däremot upphetsande. När han precis kommer in i mig och stönar till av den första sköna känslan.Älskar när man bara genom ögonkontakt vet vad den andre vill (det fungerar ju nästan bara i långa förhållanden) som när han ser att jag vill rida : ) Älskar också när han upphetsat viskar hur skönt det är och, om han hinner, "jag kommer" strax innan han gör det. Om jag vill att han ska öka takten eller nåt sånt trycker jag hans höfter mot mig : ) Ju färre ord som behövs desto bättre egentligen : ) Då är man ju verkligen samspelta. "lilla slyna" USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Totalt osexigt, alltid.
    Allt där det och ett: -"Bättre kan du, slyna!"... Oh, ge mig... Alla är vi olika!
  • Anonym (=))

Underbart med snuskprat från killen. Speciellt om det är efter en bestraffning som man har sex på, då sitter det fint med en örfil och "så den lilla slynan gillar det här?" Och man verkligen kan se att han får ett helt nytt utryck när han säger sånt, gaahh vad jag vill ha honom nu:P
    Häromdagen sa han "jag ska spotta dig i ansiktet" ( i samband med lite andra meningr) Förnedrande ska det vara.

• Kary

Jag har teoretiskt inget emot snuskprat. Men samtidigt tycker jag att vissa ord bra later vulgära och därigenom förstör upphetsningen. Vet inte alls vad det beror pa, men har otroligt svart för orden "fitta", "slyna", "slampa"osv. Men inte "kuk" och "knulla" mm. Maste vara nagot fel pa mig.

Svar på tråden snuskprat i sängen