• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • mumia

Evsi - spännande! håller tummarna att man får säga grattis snart då

Jolina är helt underbar!
  • Blindness

Jag hoppas också det har gett något men får vänta ett par veckor innan jag testar... planerar redan dop så jag hoppas verkligen det blir något Nädå, men sitter och lyssnar på lite musik och med tanken "den låten skulle funka på ett dop"

Mumia, hehe, känner igen med augusti och oktober men vi försöker ändra på det och lite lättare nu när det inte "gör något" om jag blir gravid, då är det liksom bara att köra på när man känner för det

Evsi, kul, håller tummarna!

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • mumia

Gahhh nu är jag sååå irriterad! missade min däckleverans med 30 minuter idag, och vi som verkligen skulle behöva byta däck över helgen. Nu kommer dom inte förrän på måndag.
    Jag åkte över till grannkommunen vid 11 idag, mötte då en DHL bil och tänkte "attans det kanske är min däck som kommer nu" De skulle avisera via telefon så jag hade telefonen till hands hela dagen. När jag kom hem hade jag ett missat samtal från skyddat nummer 11.30. Det visade sig att företaget bara hade angivit hemnumret till fraktbolaget Så nu ringde dom o sa att de skulle komma på måndag i stället...

Jolina är helt underbar!
  • mumia

Blind - här är det nog mest det faktum att Jolina sover i vår säng som gör att vi liksom aldrig får till det. När hon väl har somnat är det en massa "måsten" som man pysslar med och sen är man bara sååå trött när man väl kryper ner bredvid tösen så det är ingen av oss som kommer på tanken att försöka bära över henne till sin säng.
    (och sex med dottern i samma säng är INGET jag någonsin kommer ha en tanke på)

Jolina är helt underbar!
  • Blindness
    Mumia, fast man behöver inte ha sex i sängen
  • mumia
    Blindness skrev 2009-10-30 16:06:25 följande:
    Mumia, fast man behöver inte ha sex i sängen
    nej nej det var ju det jag mena med att vi prioritera väl inte oss iom att vi utför div. "måsten" i stället när hon väl somnat och sen är man alldeles för trött
    Jolina är helt underbar!
  • Blindness
    Mumia, aha, du menade så Får bli nästa sak att ta tag i då?

Nu har vi ätit världsgod middag; råstekt potatis i ugn med oxfilé och brandysås oj vad gott det var. Leya åt inte mycket men smällde i sig en banan en timme innan middag, kanske det som var felet
  • mumia

200g Marabou, 1,5 l cola light och idol...och fredagkvällen var räddad

Jolina är helt underbar!
  • Blindness

Good morning!
    Min tur att få sovmorgon men då sambon liggerkvar och hyschar eller pratar med Leya så länge så hinner jag vakna riktigt, typiskt!! Han lär sig aldrig heller men jag orkar inte säga något heller.

Idag ska vi på höstmarknad i fäbodar och före det ska vi på loppis. Ponnyridning på marknaden så jag hoppas Leya vågar

• SeriousGangBang
    mumia skrev 2009-10-30 16:17:16 följande:
    nej nej det var ju det jag mena med att vi prioritera väl inte oss iom att vi utför div. "måsten" i stället när hon väl somnat och sen är man alldeles för trött
    ett lunchknull? piggar upp de flesta sexliven
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13