• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Evsi

tack till alla som höll tummarna...nu har jag plussat! {#lang_emotions_gravid}
    Bf 1/7

Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Blindness
    Evsi, grattis, vad avundsjuk jag blir
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • FruHeo

Evis: Ååååh! Grattis!!!!!!!!!

Spännande med alla som försöker, väntar på plustid osv.

Här är livet rätt lugnt faktiskt, båda småtöserna mår förvånansvärt bra faktiskt, trots antibiotika kurer. Pyret i magen mår bra, även om jag har haft väldigt starka sammandragningar, blev tom inlagd för observation i torsdags kväll. Men med lite bricanyl så går det faktiskt rätt hyfsat. Mest planläge, men vad sjutton, vad gör man inte för pyrets skull. Eller ja, eh, vår skull snarare kanske.

Idag refsar resten av familjen löv, jag ligger mest i soffan och hejar på! Hihihi

• SeriousGangBang
    FruHeo skrev 2009-10-31 15:27:09 följande:
    Evis: Ååååh! Grattis!!!!!!!!!Spännande med alla som försöker, väntar på plustid osv. Här är livet rätt lugnt faktiskt, båda småtöserna mår förvånansvärt bra faktiskt, trots antibiotika kurer. Pyret i magen mår bra, även om jag har haft väldigt starka sammandragningar, blev tom inlagd för observation i torsdags kväll. Men med lite bricanyl så går det faktiskt rätt hyfsat. Mest planläge, men vad sjutton, vad gör man inte för pyrets skull. Eller ja, eh, vår skull snarare kanske.Idag refsar resten av familjen löv, jag ligger mest i soffan och hejar på! Hihihi
    jobbigt med sd. du hade jobbigt med flickorna med va?
  • FruHeo

SGB: japp! Men då började det i v 21-22 nånstans, nu är det v 27 så det känns bättre. Dessutom så är pyret tom lite större än vad h*n borde enl. mätningar osv., flödet i navelsträngen är förträffligt och livmodertappen perfekt. Så jag är glad! Kunde strulat mer om man säger så!

• 2små2stora

Grattis Evsi

Nu är vi hemma från brodern igen och allt har gått jätte bra förutom att J har haft vansinnigt ont i magen i natt Dessutom lite mörkare på läpparna än vanligt men inte tydligt blå.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • SeriousGangBang
    FruHeo skrev 2009-10-31 15:41:42 följande:
    SGB: japp! Men då började det i v 21-22 nånstans, nu är det v 27 så det känns bättre. Dessutom så är pyret tom lite större än vad h*n borde enl. mätningar osv., flödet i navelsträngen är förträffligt och livmodertappen perfekt. Så jag är glad! Kunde strulat mer om man säger så!
    härligt ju

min lilla skrutta är förkyld snorig, kladd i ögonen och 37,8 i temp (38 grader görut) känns varmare dock. sover inge vidare pga snoret
    hur hög ska tempen va för att det är feber på en 6veckors bäbis?
  • 2små2stora
    SGB: det ska vara över 38 för att räknas som feber enligt de som kan. Nezeril gör under för snuvan
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13