• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora
    Blindness skrev 2009-10-26 10:35:47 följande:
    Syrra, antar att det kanske är så poppis hos grabbarna?
    Jätte poppis Fast kompisen tycker att det är mysigt
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Tess82

Nu har jag klarat av första dagen på jobbet. Vi håller på att sortera och gå igenom körkortshandlingar inför att transportstyrelsen ska ta över det efter nyår. Ganska enformigt arbete men det känns okej än så länge i alla fall. De är ganska flexibla angående vår arbetstid så vi får göra lite som vi vill. Vi ska jobba minst 3 dagar i veckan men får jobba heltid också om vi vill. Risken är ju att vi inte har jobb lika länge om vi jobbar heltid men det är ju bättre att jobba mycket nu och hoppas att det dyker upp nåt annat när detta är klart.

Nu vill Linnea gå och sova så jag ska natta henne.

• Blindness

Leya var trött redan 18:30 så sambon är uppe och nattar henne nu... hon var så gullig förut, pratade med våran katt ruben och så sa hon i förbigående "ja älkar dig juben"

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Kavat
    2små2stora skrev 2009-10-25 20:27:45 följande:
    Blind: osams kan man bli ändå Jag har inte vågat tala om för min karl att vi varit för nära ÄL igen jag blir tokig på detta ena månaden kommer den på dag 16 för att nästa komma på dag 12. vad sjutton har hänt mina punktliga ÄL på dag 14-15. Denna månad fick vi till det på tisdagen och på onsdag em hade jag ÄL stegring och ÄL-ont på natten till torsdag. Vill inte skicka iväg honom en vecka på dåligt humör, bättre att ställa honom inför fullbordat faktum.
    Fniss! Ja, då får han "skylla sig själv". Men å andra sidan så överlever ju rackarna 5 dygn så nog kan det ta sig ändå. Håller tummarna!
  • 2små2stora
    Kavat skrev 2009-10-26 19:27:52 följande:
    Fniss! Ja, då får han "skylla sig själv". Men å andra sidan så överlever ju rackarna 5 dygn så nog kan det ta sig ändå. Håller tummarna!
    Jo de tenderar att leva länge hos mig

Nu har vi varit ute och farit hela dagen. får se när J somnar ikväll hon sov sent i bilen.
  • 2små2stora

Hittade underbara Villervallakläder idag synd bara att jag inte har pengar nu att köpa dem, men till jul blir det

• 2små2stora

Försökte ladda upp en film på J som hoppar hopprep men det gick inte

• Blindness

God morgon!

Leya har sovit bra inatt, själv vaknade jag 5:30 och låg och killade sambon i håret tills klockan ringde, jobbigt när man inte kan somna om... Idag ska vi överraska min kollega, hon tror att jag ska dit och kolla hennes dator men vi kommer hela högen från jobbet (12 pers), tar med oss smörgåstårta och dricka, hon går i pension på torsdag

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • RosaNapp

Blindness: kul överraskning .

Jag väntar på att få vårdnadsbidraget. Känns som mina pengar strulat dom senaste månaderna och nu börjar jag tröttna på det. Innan har det alltid flutit på bra, men nu har det varit sena utbetalningar, halva utbetalningar, inga utbetalningar( som visat sig felaktigt så när får jag dom pengarna?) = fk och nu väntar jag på vb=kommunen.
    Jag blir så stressad när det här med pengar inte fungerar som det ska.

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13