FruHeo skrev 2009-10-27 08:38:15 följande:
Hej hej! Intressant att läsa om era respektive, inte fler barn osv. Jag känner igen mig, fast åt andra hållet. Dvs att det är jag som är/var stoppklossen. RosaNapp: aaah förbannade fk.... man blir ju så trött på dem när de inte betalar som de ska eftersom, som blind skrev, räkningarna väntar inte. *Suck* SGB: jo jo, lika är ni allt.... hihi Mel: gisses vad duktig hon är på att skriva. Melina kan familjens samt farmor och farfars begynnelsebokstäver. Men långt ifrån skriva.... Blind: hoppas att du får trevligt med överraskningsfesten. Tess: oooh roligt med jobb, även om det kan kännas lite enformigt. Här är det snor, slem och astmarossel på hög nivå. Inhalatorn går på högvarv, kunde snart stå för uppvärmningen i huset tror jag. Melina har varit lite låg i sin syresättning vilket igår visade sig vara en ny lunginflammation. Dock har vi fått en liten ljuspunkt, eller egentligen två, de ska pröva någon ny behandling på tjejerna för deras pissiga immunförsvar. Sen, vii har fått hem vår lilla kattunge. Sååå söt! Sture heter han. Ja Sture, hihi, tjejernas val. Varför, jag vet faktiskt inte. Vi känner ingen som heter Sture. Men visst. Så nu ligger han i mitt knä och sover. Hihi. Så mysigt med en kompis när man jobbar.
Trist med lunginflammation.

Men kul med en liten kisse. Vi ska också och kolla på kisse i kväll.

Har ju en sedan tidigare, men han är inte inne så mycket. Men namn, har vi inte funderat på än. Får dottern bestämma så blir det väl "prinsessan" eller liknande och sonen så blir det "mormor". Men det är en hane, så vi får nog hitta på något annat.
Barnens hosta försvinner inte, men hoppas nu ventolinet gör susen så vi slipper lunginflammation på lilleman.