• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness
    Syrra, ja den kjolen är ju jättefin och passar bra till jul också

Idag skulle Leyas avdelning gå på bio, tydligen inte så många ungar där så då passar dom på, kul att Leya får följa med, hon kommer att sitta som klistrad Dom skrattade på dagis när jag sa att Leya kan stoppa i en dvd-skiva själv hemma och starta den... snacka om besatt {#lang_emotions_tongue_out}
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • FruHeo

Hej hej!

Intressant att läsa om era respektive, inte fler barn osv. Jag känner igen mig, fast åt andra hållet. Dvs att det är jag som är/var stoppklossen.

RosaNapp: aaah förbannade fk.... man blir ju så trött på dem när de inte betalar som de ska eftersom, som blind skrev, räkningarna väntar inte. *Suck*

SGB: jo jo, lika är ni allt.... hihi

Mel: gisses vad duktig hon är på att skriva. Melina kan familjens samt farmor och farfars begynnelsebokstäver. Men långt ifrån skriva....

Blind: hoppas att du får trevligt med överraskningsfesten.

Tess: oooh roligt med jobb, även om det kan kännas lite enformigt.

Här är det snor, slem och astmarossel på hög nivå. Inhalatorn går på högvarv, kunde snart stå för uppvärmningen i huset tror jag. Melina har varit lite låg i sin syresättning vilket igår visade sig vara en ny lunginflammation. Dock har vi fått en liten ljuspunkt, eller egentligen två, de ska pröva någon ny behandling på tjejerna för deras pissiga immunförsvar. Sen, vii har fått hem vår lilla kattunge. Sååå söt! Sture heter han. Ja Sture, hihi, tjejernas val. Varför, jag vet faktiskt inte. Vi känner ingen som heter Sture. Men visst.
    Så nu ligger han i mitt knä och sover. Hihi. Så mysigt med en kompis när man jobbar.

• 2små2stora
    Blind: J stoppar också in DVD-skivorna själv

Det blir nog en annan överdel för den hon hade på dopet var ganska tight. Har har otroligt nog köpt några tröjor i 98 till henne{#lang_emotions_surprised} Lindex T2B3 tröjor krymper i tvätten så 92 blir korta i ryggen och åker upp ur byxorna.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • FruHeo

Blind: hehehe, blivande filmresensent???
    Fin klänning!!!

3bus: åh kjolen är så fin! Hihi. Jag tycker att det är lite trist att S o M vägrar att ha kjol, klänning ska det vara annars kan det kvitta. Knepiga ungar!

• 2små2stora
    FruHeo skrev 2009-10-27 08:47:10 följande:
    Blind: hehehe, blivande filmresensent??? Fin klänning!!! 3bus: åh kjolen är så fin! Hihi. Jag tycker att det är lite trist att S o M vägrar att ha kjol, klänning ska det vara annars kan det kvitta. Knepiga ungar!
    J har hellre klänning på sig än kjol Så det gäller att hitta fina överdelar som tilltalar damen.
  • Ninnie81

nu har ja beställt Melwins och Malcoms namnmössor på www.alskadehjartegryn.blogspot.com är de nån här inne som varit in på den sidag. hon gör jättefina barnkläder. skulle sj vilja kunna sy som hon gör.

vilken fin klänning och kjol ni har beställt.

förresten har börjat gå med i viktväktarna nu och i tors när jag var på invägning hade ja gått ner 1,9 kg på 1 vecka. känns bra nu har ja BARA 21kg kvar

• 2små2stora

Nu har jag beställt mediciner till J 14st förpackningar blev det visst Tur att vi har frikort på apoteket.

• 2små2stora

Johanna sitter och ger mig sprutor i armen så jag har fina avtryck på armen nu och efter varje spruta så säger hon Såå dutti mamma

• Kavat
    FruHeo skrev 2009-10-27 08:38:15 följande:
    Hej hej! Intressant att läsa om era respektive, inte fler barn osv. Jag känner igen mig, fast åt andra hållet. Dvs att det är jag som är/var stoppklossen. RosaNapp: aaah förbannade fk.... man blir ju så trött på dem när de inte betalar som de ska eftersom, som blind skrev, räkningarna väntar inte. *Suck* SGB: jo jo, lika är ni allt.... hihi Mel: gisses vad duktig hon är på att skriva. Melina kan familjens samt farmor och farfars begynnelsebokstäver. Men långt ifrån skriva.... Blind: hoppas att du får trevligt med överraskningsfesten. Tess: oooh roligt med jobb, även om det kan kännas lite enformigt. Här är det snor, slem och astmarossel på hög nivå. Inhalatorn går på högvarv, kunde snart stå för uppvärmningen i huset tror jag. Melina har varit lite låg i sin syresättning vilket igår visade sig vara en ny lunginflammation. Dock har vi fått en liten ljuspunkt, eller egentligen två, de ska pröva någon ny behandling på tjejerna för deras pissiga immunförsvar. Sen, vii har fått hem vår lilla kattunge. Sååå söt! Sture heter han. Ja Sture, hihi, tjejernas val. Varför, jag vet faktiskt inte. Vi känner ingen som heter Sture. Men visst. Så nu ligger han i mitt knä och sover. Hihi. Så mysigt med en kompis när man jobbar.
    Trist med lunginflammation. Men kul med en liten kisse. Vi ska också och kolla på kisse i kväll. Har ju en sedan tidigare, men han är inte inne så mycket. Men namn, har vi inte funderat på än. Får dottern bestämma så blir det väl "prinsessan" eller liknande och sonen så blir det "mormor". Men det är en hane, så vi får nog hitta på något annat.
    Barnens hosta försvinner inte, men hoppas nu ventolinet gör susen så vi slipper lunginflammation på lilleman.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13