• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Ninnie81

snöboll: visst har hon. älskar byxorna med stjärnor på knäna.

• RosaNapp

Heoo: hoppas den nya behandlingen fungerar.

Nu har pengarna kommit, från alla håll på en gång. Känns skönt att för en gångs skull ha det lite fett, även om det går åt till skulder .

Åh, katt. Det vill jag också ha. Äldsta tjatar om katt, gäller bara att övertyga maken sen. Men eftersom läget är som det är får det vänta.

• 2små2stora

RosaNapp: kul med pengar

Nu har vi bakat massor med bullar och maken kom hem idag så jag behövde inte ta med mig J till kören nu i kväll.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness

Morning!
    Är lite less, denna vecka det måste ske, tror jag har äl i slutet på veckan men sambon "har ingen lust" osv osv... Har inte sagt något om äl till honom för då tror jag att det är helt kört, dock tror jag att han vet ändå.... men men, vi får väl se.

Leya hade varit som ett ljus på bion igår, enda hon kommenterade var att det var mörkt där Idag när jag lämnade henne på dagis så var en av hennes kamrater så jättegrinig och jag hörde personalen säga att dom inte trodde det var länge innan dom måste ringa hem honom, antar att han var sjuk då... hmm... hoppas det inte smittar!!

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Kavat
    Blindness skrev 2009-10-28 07:37:18 följande:
    Morning! Är lite less, denna vecka det måste ske, tror jag har äl i slutet på veckan men sambon "har ingen lust" osv osv... Har inte sagt något om äl till honom för då tror jag att det är helt kört, dock tror jag att han vet ändå.... men men, vi får väl se. Leya hade varit som ett ljus på bion igår, enda hon kommenterade var att det var mörkt där Idag när jag lämnade henne på dagis så var en av hennes kamrater så jättegrinig och jag hörde personalen säga att dom inte trodde det var länge innan dom måste ringa hem honom, antar att han var sjuk då... hmm... hoppas det inte smittar!!
    Tror du han har koll verkligen?
    Spelar det roll om han har lust eller inte egentligen? Det får man väl efter lite mys. Sällan jag har jätte lust bara så där. Har ni badkar så tappa upp ett bubbelbad med lite gott att dricka/äta när ni är barnfria (sover). Brukar funka att sitta där och mysa och prata en stund bara så brukar man bli mer avslappnad. Håller tummarna!
  • Blindness
    Kavat, jag försökte med lite massage igår men å andra sidan var det jag som fick massage Bada gillar han absolut inte men jag hoppas han har mer "lust" idag ändå...
  • Blindness

Nu har jag vaccinerat mig och bara för att jag vet vilka biverkningarna är känner jag av en hel del, haha, troligen inbillning, förutom att jag är slapp i armen vilket jag faktiskt tror är pga sprutan.

• 2små2stora

Idag har vi varit iväg och handlat på Jula och på Coop. Vi passade på att göra grabbarna lyckliga genom att äta lunch på Mc. Johanna beställde själv sin mat kycke bita och sessup (kycklingbitar och ketchup) Sedan skulle hon inte sitta med mamma och pappa och äta inte utan hon skulle sitta med bröderna som satte sig vid ett annat bord då det inte fanns ett tillräckligt stort bord ledigt åt oss alla.

• Blindness
    Syrra, haha stora idolerna det

Lyssnar på spotify, Annies song, jättefin!!
  • 2små2stora

Blind: det är de verkligen, i morse försvann hon ned i källaren direkt på morgonen till Michael och sedan låg de tillsammans och tittade på TV. Eller som J sa när hon kom upp igen Ligge Mitte titta Feve

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13