• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora
    mumia: detta var inte planerat utan en total miss i planeringen, men kör man oskyddat så kan det gå tokigt Sedan har nog maken och jag lite olika åsikt angående en till eller inte. Jag vill ha, han inte men nu blev det som det blev.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Melisabeth
    mumia skrev 2009-11-02 18:49:55 följande:
    Neeej  Nu avviker jag nog snart från den här tråden! Blir så jävla avis! Ska alla ha barn eller? Grattis så jävla mycket då! (hoppas ni ser lite ironi i inlägget)
    Jag joinar nog din gubbe - nästan
    Sådär lojt, nångång, kanske
  • Tess82

3bus, Grattis, håller tummarna för att allt går bra och att maken din tar det bra. Säkra perioder är ju inte alltid så säkert så han får ju "skylla sig själv" lite.

Sötboll, lycka till i "verkstaden".

Blind, håller tummarna för ett plus.

Mumia, jag ska inte ha barn. Varken jag eller sambon vill ha en till så här är vi överens. Tråkigt när du vill men inte han .

Idag hann jag knappt se Linnea. Jag kom hem 17.45 och 18.30 ville hon gå och sova. Kommer väl att bli lite så framöver tyvärr. Får väl tillbringa desto mer tid med henne på helgen och om jag är ledig nån dag i veckan. Onsdag är jag ledig men då har jag tid hos en läkare på förmiddan och hjärt-lungräddning på mitt andra jobb på eftermiddan så hon måste vara på dagis ändå men inte lika tidigt på morgon.

• mumia

Kollar Ullared på 5:an....ångrar mig redan att jag ska dit på lördag

Jolina är helt underbar!
  • Blindness
    mumia skrev 2009-11-02 20:15:39 följande:
    Kollar Ullared på 5:an....ångrar mig redan att jag ska dit på lördag
    ...och jag vill dit igen när jag ser det Fast med en hel del pengar!

Tess, ja, tiden går fort när man jobbar långa dagar och småttingarna vill sova i tid, lite tråkigt men å andra sidan går ju veckorna fort till helgen istället då Tack för tumhållningen
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora

Johanna somnade 18 idag och vaknade vid 19:30 får se när hon tänker somna om igen. Hon har ätit 1 flaska välling lite smörgås och druckit lite kvälls te.

• 2små2stora

God morgon det blidde inget skönt sex igår för J vaknade {#lang_emotions_djavulsk} och sedan har hon sovit oroligt i natt så jag känner mig skapligt trött nu. Blir nog att berätta ändå i kväll. Nu sitter hon i sin prinsessklänning och tittar på TV

• RosaNapp

syrra: attans.

Barnen sov gott inatt, menjag känner ändå att jag bara vill lägga mig och sova. L har iallafall nattningen ikväll så jag ska lägga mig tidigt.

Alltså, jag blir less. Fattar inte att jag ska ha såna problem att få tid för att få V undersökt. Om jag hade varit nojig från start hade det kanske varit lättare? Eller så är det bara så lätt att säga nej till mig och jag har svårt att stå på mig.

• 2små2stora
    RosaNapp skrev 2009-11-03 08:23:56 följande:
    syrra: attans.Barnen sov gott inatt, menjag känner ändå att jag bara vill lägga mig och sova. L har iallafall nattningen ikväll så jag ska lägga mig tidigt.Alltså, jag blir less. Fattar inte att jag ska ha såna problem att få tid för att få V undersökt. Om jag hade varit nojig från start hade det kanske varit lättare? Eller så är det bara så lätt att säga nej till mig och jag har svårt att stå på mig.
    Vad är det du vill ha honom undersökt för?
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13