Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

isako skrev 2009-10-05 23:49:49 följande:
    Huuur sjutton gör du dina länka så där snygga??!?Även i bloggen mina är så grässliga.. www.xxxxx.xx
    Även om jag hatar OT i trådar så slänger jag in ett svar här.
    Du kopierar den adress du vill lägga in. Markerar det/de ord du vill använda som länk. Då kommer en liten kedja synas bredvid smileyn i toppen av inlägget. Klicka på den så kan du klistra in adressen. Sedan har du en sk "hyperlänk".

Powerpuffpingla
  • Puffig Pingla
    Tuffelisa skrev 2009-10-06 12:44:29 följande:
    Har någn beställt från fittsandcompany.com någon gång? Jag har ju äntligen lyckats hitta min cardigan nu men hur säkert är det att beställa därifrån?
    Ibland kan de vara brutalt långsamma men det har nog berott på att saker fastnat i tullen.

Det finns väl tom någon som pratar svenska på Fitts?
  • Puffig Pingla
    isako skrev 2009-10-06 15:59:32 följande:
    Powerpuffpingla - Tack snälla & Sorry Tjejer - Finns det verkligen INGEN som vet var jag kan få tag på Shanghai Varsity i strlk 4a?? Börjar bli smått depserat?! Har letat i 6 månader nu!! Vill ha ngn av dessa två. Oavsett pris egentligen... !(Har fått tillåtelse att använda denna bild så snälla kopiera den inte)INgen annons - Men många ögon är bättre än två
    Men hoj, hade jag vetat att du fortfarande letade efter den så hade jag tjoat. Det har funnits både på T och på Blocket.

Nåväl, håller ögonen öppna i fortsättningen.
  • Puffig Pingla
    barn05 skrev 2009-10-06 22:03:55 följande:
    Är det någon här som var på Odd Mollys utförsäljning i helgen i Stockholm på Karlbergsvägen? Jag är skitsur! Hur sjutton ska man känna till sånt? Läser de flesta Odd Molly bloggar men där har det inte stått någonting. Skickas det inbjudan till några väl valda eller hur funkar det?
    Jag var där. Den är en väl bevarad hemlighet. Jag fick en inbjudan på lördagen via en tjej som jag tjatat på.

Har fortfarande inte klurat ut hur man gör för att hamna på maillistan.
  • Puffig Pingla
    Kajsan skrev 2009-10-06 22:30:21 följande:
    Berätta! Vad fyndade du? Och var det billigt iår?
    Alla mina små klipp är uppradade i ett inlägg i bloggen.

Men det var ju väldigt urplockat på söndagen. Nästa gång ska jag verkligen försöka hamna där redan på fredagen.
    Men en stor kram skickas till dig som fixade inbjudan till mig.
  • Puffig Pingla
    One skrev 2009-10-10 10:29:37 följande:
    Jag letar också efter underklänningarna i silke, de mönstrade...skulle vilja ha en i royal eller blue. Funderar nämligen på om de inte är lika känsliga i modellen..de verkar ju inte ha samma typ av söm mitt fram mellan brösten...Hittar dem ingenstans...än så länge...
    Bodhi borde ju i alla fall ta in dem. Håll ögonen öppna där.
  • Puffig Pingla
    gambia90 skrev 2009-10-10 13:35:38 följande:
    Jag tänkte precis beställa uggs från webshopen som någon tipsade om tidigare men då jag granskade sulorna hos chocolat tall och samma sko hos ex Brandos så är de i denna webbutik ljusa medan hos brandos så skall de var chokladfärgade.Tycker även att det var misstänksamt att de talar om chinasuppliers i webshopen. Är det fake skor?Jag vågar iallafall inte beställa därifrån. Även i denna butik:www.snugaustraliauggboots.com.au/-_tall_ugg_boots/c9/index.htmlså är sulan brun på chocolattall skorna vilket den skall vara verkar det som.
    Nu hamnade tråden OT igen men - Nej, de borde inte vara äkta. De finns inte med på UGGs sida över auktoriserade försäljare. Dessutom har de hotmailadresser som kontaktuppgifter. Ingen returadress angiven mm. Känns absolut inte som äkta vara. Skulle passa mig för 511stores (om man inte tycker att det är ok att köpa kopior förstås).
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2