• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Sara Mia
    Puffig Pingla skrev 2009-09-04 19:18:45 följande:
    Jeeeeeeeeeeeez vad tråden blivit OT????? Barnvagnar och hårprodukter? Say what?
    Håller faktiskt med, men vill egentligen inte låta gnällig. men det är ju en OM-tråd.
  • Audrey Will
    Innerjoin skrev 2009-09-04 23:35:08 följande:
    Hmm, nu svarade Country Dreams på min fråga om det kom två vinterjackor: en i nylon och en i bomull:"Hej xxxxJackan i bomull som fanns förra året kommer inte att komma tillbaka.Det är Nylon i den jacka som kommer.MvhAnna"Vilken jacka fr förra året menar hon då, alltså? Jaja, återstår att se...
    Den som som Country Dreams visar i grönt på sin startsida, kollagebilden. Fast den kommer vara mattare.
  • Frusna flickan
    Tabby skrev 2009-09-04 21:10:00 följande:
    Hur var det nu med lovely knit. Vilken färg är det på färgen på de blå/vita som kan vara kopior?
    Menar du vilker färg på banden? Jag förstår inte frågan annars.. Den är marinblå/vit med rosa band. Nu har även jag sett en sådan och en 327:a-kopia som min kompis köpte på blocket. Fasen vad bra gjorda men ändå supertrist!!!!!! Man ser liiiten skillnad på texten på lapparna, framför allt storlekssiffrorna och på 327 är chalken lite för gul i färgen och man ser det på rosetten att den inte är i lika glansig kvalitet och sedan på kvalitén i övrigt. Tur att hon valde garantibetalning. (Tack vare mina varningar efter min kopia hi hi)
  • Frusna flickan
    Innerjoin skrev 2009-09-04 23:35:08 följande:
    Hmm, nu svarade Country Dreams på min fråga om det kom två vinterjackor: en i nylon och en i bomull:"Hej xxxxJackan i bomull som fanns förra året kommer inte att komma tillbaka.Det är Nylon i den jacka som kommer.MvhAnna"Vilken jacka fr förra året menar hon då, alltså? Jaja, återstår att se...
    Hon menar alltså (tror jag) samma jacka fast i bomull antar jag. Jag har ju den i bomull och den är precis likadan som den andra 738:an fast i annat material alltså. Jag tolkar svaret som att bomullsvarianten ej görs i år alternativt HON tar inte in den i bomull.
  • Bina

God morgon.. idag är jag förälskad i en "gamling" som kom hem i brevlådan igår.. snabbt in i tvättmaskin och sedan under strykjärnet.. wieee hur kunde jag missa Missing dress i somras? everydaymolly.blogspot.com/

Ha en härlig dag!

• villemina
    Bina skrev 2009-09-05 09:16:14 följande:
    God morgon.. idag är jag förälskad i en "gamling" som kom hem i brevlådan igår.. snabbt in i tvättmaskin och sedan under strykjärnet.. wieee hur kunde jag missa Missing dress i somras? everydaymolly.blogspot.com/Ha en härlig dag!
    Gud vad snygg den e på dig, blev själv sugen på en sån nu... ! Måste fråga var du hittat de lila strumpbyxorna??
  • Frusna flickan
    Bina skrev 2009-09-05 09:16:14 följande:
    God morgon.. idag är jag förälskad i en "gamling" som kom hem i brevlådan igår.. snabbt in i tvättmaskin och sedan under strykjärnet.. wieee hur kunde jag missa Missing dress i somras? everydaymolly.blogspot.com/Ha en härlig dag!
    Jag blev också sugen! Provade den i nutik och blev int ehelt övertygad men nu när jag ser den ångrar jag mig nästan. Jag har ju alldeles för få klänningar.......

Superfin! Och vad är det för kofta?
  • higher

Hej

Har förstått att vi är flera här som förbokat 738:an hos Country Dreams.
    Jag har bokat en almost black i st 3. Har storlek 2 annars och funderar på om jag valt rätt...
    Är vi flera som förbokat? Vart har ni förbokat och vilken storlek (är det den storlek du brukar ha) / färg har ni valt?

Har läst mycket om CD här och håller tummarna att de hör av sig när de kommer som utlovat... för jag behöver verkligen en ny jacka

• Stargirl

Dagens lördags molly i bloggen! Älskar min nya frill blouse.....ngn som vet om den finns kvar någonstans i stl 1 i cherry?

• freemind
    Mabimao skrev 2009-09-04 21:27:06 följande:
    Freemind: Är detta din bild? Snodd?Använder du din mycket? Jag skulle vilja se någon ha sin på. Ääääääär sååååå sugen på den men har aldrig provat. Tyckte dock jag kände igen bilden.........www.tradera.com/Odd-Molly-barnyard-auktion_98...
    JA! Det är min bild.... blir SÅ trött på att folk "lånar" mina bilder. Mest less blir jag på att folk säljer sina kläder utan autentiska bilder.
    Tack! Du har bra koll på mina bilder :) Jag har mejlat säljaren får jag ingen respons kontaktar jag Tradera.

Min är ännu inte använd då den är lite trång över bysten (ammar fortfarande lite).
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2