• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-09-05 13:07:49 följande:
    Jep, jätteskumt. Jag skulle inte kunna ha dem då jag är o-1 i stl.
    Måste komma på nån lösning, fästa med säkerhetsnål eller nåt{#lang_emotions_undecided} eller  tejpa kanske lite överkurs kanske?  
  • oOrosamarängerOo
    Puffig Pingla skrev 2009-09-05 13:13:43 följande:
    One size = fits no one! Tror enda gången one size har funkat är på mössor. Annars är det djävulens påfund.... eller i alla fall en dum idé.
     Ja, verkligen! Handledsvärmarna är dock såna som funkar i one size.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-09-05 13:17:26 följande:
    Måste komma på nån lösning, fästa med säkerhetsnål eller nåt eller  tejpa kanske lite överkurs kanske?  
    Du kan peta in ett tunnt gummiband längst upp i sockan. Så sitter de uppe. Det enda du behöver göra är att göra ett litet snitt och sny igen den noga.
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-09-05 13:19:34 följande:
    Du kan peta in ett tunnt gummiband längst upp i sockan. Så sitter de uppe. Det enda du behöver göra är att göra ett litet snitt och sny igen den noga.
    Ja, det kan jag ju förstöka med, är lite rädd att förstöra så de går hål bara...så ohändig när det gäller sånt. 
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-09-05 13:30:49 följande:
    Ja, det kan jag ju förstöka med, är lite rädd att förstöra så de går hål bara...så ohändig när det gäller sånt. 
    Ja med ull måste man veta vad man gör. Jag brukar ha snoddar i mjukisbyxor som är vida i benen (innuti). Har även gjort så med Molly mjukisar. Men skulle inte våga börja mixtra med ull faktiskt.
  • Puffig Pingla

Hallå!
    Nu är jag totalförvirrad. Jag visade ju upp Freedom blouse på bloggen igår. Sen ställde en läsare frågan om tofsarna i ryggen verkligen fanns där.
    Jag bara avfärdade stackaren med att det är väl klart att de är där. Sen när jag gick och kollade på blusen så nog katten satt där inga tofsar.
    De är med på OMs produktbilder men på tex Stayhard som tar egna bilder är de inte med.

Långt inlägg och bilder i bloggen om detta http://parlorforpinglor.blogspot.com/

Är det någon som har koll på vad som hänt med tofsarna? Har någon tofsar i ryggen på sin freedom? Jag fattar noll. {#lang_emotions_surprised}

• Puffig Pingla
    SooJuicy skrev 2009-09-05 13:30:49 följande:
    Det borde ju gå att sy i ett silikonband av den typen som sitter i stayups. OM har det på sina benvärmare.
    Det är därför jag inte får på mig fanskapen snyggt. Velar om jag ska slänga ut mina på Tradera eller våga klippa bort silikonet. Risken är ju att de inte stannar kvar om man klipper bort den.
  • Duntoffla
    freemind skrev 2009-09-05 10:13:41 följande:
    JA! Det är min bild.... blir SÅ trött på att folk "lånar" mina bilder. Mest less blir jag på att folk säljer sina kläder utan autentiska bilder. Tack! Du har bra koll på mina bilder :) Jag har mejlat säljaren får jag ingen respons kontaktar jag Tradera. Min är ännu inte använd då den är lite trång över bysten (ammar fortfarande lite).
    Sånt är så jäkligt tråkigt! Har också varit med om det. Tom så hade någon suddat bort mitt märke. Pinsamt ju!  Synd bara att Tradera är urdåliga på att göra något åt det. jag har mailat mina bilder och pratat med dem. Bägge gångerna har bilderna legat kvar tills auktionen var slut. Trist!
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-09-05 14:45:24 följande:
    Sånt är så jäkligt tråkigt! Har också varit med om det. Tom så hade någon suddat bort mitt märke. Pinsamt ju!  Synd bara att Tradera är urdåliga på att göra något åt det. jag har mailat mina bilder och pratat med dem. Bägge gångerna har bilderna legat kvar tills auktionen var slut. Trist!
    Jag fattar inte hur Tradera kan vara så värdelösa på sådant. De borde ha mer folk till att kontrollera.
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-09-05 13:53:41 följande:
    Hallå! Nu är jag totalförvirrad. Jag visade ju upp Freedom blouse på bloggen igår. Sen ställde en läsare frågan om tofsarna i ryggen verkligen fanns där. Jag bara avfärdade stackaren med att det är väl klart att de är där. Sen när jag gick och kollade på blusen så nog katten satt där inga tofsar. De är med på OMs produktbilder men på tex Stayhard som tar egna bilder är de inte med. Långt inlägg och bilder i bloggen om detta parlorforpinglor.blogspot.com/ Är det någon som har koll på vad som hänt med tofsarna? Har någon tofsar i ryggen på sin freedom? Jag fattar noll.
    Skumt. Jag provade ju en blå i OM-butiken och jag är 99% säker på att det bara var tofsar vid ärmarna och inte upptill. OM måste helt enkelt ha ändrat sig. Men då bör de ju verkligen byta bilder.

Soo Juicy- Kan du sluta visa snygga saker i BT? Nu blev jag kär i scarfen/halsduken. Är den kliig? Vad kostar den? Skulle vilja ha någon uppiggande färg i höst
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2