• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Tabby

Frusna flickan skrev 2009-09-05 07:39:56 följande:

Menar du vilker färg på banden? Jag förstår inte frågan annars.. Den är marinblå/vit med rosa band. Nu har även jag sett en sådan och en 327:a-kopia som min kompis köpte på blocket. Fasen vad bra gjorda men ändå supertrist!!!!!! Man ser liiiten skillnad på texten på lapparna, framför allt storlekssiffrorna och på 327 är chalken lite för gul i färgen och man ser det på rosetten att den inte är i lika glansig kvalitet och sedan på kvalitén i övrigt. Tur att hon valde garantibetalning. (Tack vare mina varningar efter min kopia hi hi)
    Jepp, färgen på bandet menar jag. OK ska hålla sig borta från rosa banden då i den färgkombon.
  • isako

Snääälla tjejer behöver hjälp. Jag - aka Idioten... Har nu kommit på att jag vill ha 327ani dark blue.

Finns det någon som vet var den finns i darkblue i strlk 4a???

(Ingen annons)

♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Innerjoin
    Audrey Will skrev 2009-09-04 23:40:10 följande:
    Den som som Country Dreams visar i grönt på sin startsida, kollagebilden. Fast den kommer vara mattare.
    Hmm, fast den bilden på förra årets jacka: Den är väl i ganska blank nylon?? (som stargirl visat i sin blogg bla) så i bomull var väl inte den...
    Jaja, som sagt vi får väl se....
    higher skrev 2009-09-05 09:43:17 följande:
    Hej Har förstått att vi är flera här som förbokat 738:an hos Country Dreams. Jag har bokat en almost black i st 3. Har storlek 2 annars och funderar på om jag valt rätt... Är vi flera som förbokat? Vart har ni förbokat och vilken storlek (är det den storlek du brukar ha) / färg har ni valt? Har läst mycket om CD här och håller tummarna att de hör av sig när de kommer som utlovat... för jag behöver verkligen en ny jacka
    Jag har förbokat, och tog först strl 3 men har ändrat i strl 2 i Almost Black. Bambi och Katinka har ju provat de jackor som finns ute nu och tyckte de var normala i strl, så jag hoppas att denna är det med. Kan nog lätt bli lite "tipi-tälts varning" om de är för stor....
  • Stargirl
    isako skrev 2009-09-05 11:07:53 följande:
    Snääälla tjejer behöver hjälp. Jag - aka Idioten... Har nu kommit på att jag vill ha 327ani dark blue.Finns det någon som vet var den finns i darkblue i strlk 4a???(Ingen annons)
    Bubbel i Åkersberga hade igår. De har ingen webshop men skickar säkert om du vill.
  • isako
    Stargirl skrev 2009-09-05 11:15:30 följande:
    Bubbel i Åkersberga hade igår. De har ingen webshop men skickar säkert om du vill.
    Näää!! Alltså hade du varit här hade du fått en kyss!!!
    *away ringer Bubbel*
  • Stargirl
    isako skrev 2009-09-05 11:19:29 följande:
    Näää!! Alltså hade du varit här hade du fått en kyss!!! *away ringer Bubbel*
    Ååååååh.....vad synd då Hoppas de fortfarande har en kvar. Håller tummarna. Jag kan köpa den åt dig om de inte vill skicka.
  • isako
    Stargirl skrev 2009-09-05 11:15:30 följande:
    Den var sluuuut {#lang_emotions_cry}
  • Audrey Will
    Jag har förbokat, och tog först strl 3 men har ändrat i strl 2 i Almost Black. Bambi och Katinka har ju provat de jackor som finns ute nu och tyckte de var normala i strl, så jag hoppas att denna är det med. Kan nog lätt bli lite "tipi-tälts varning" om de är för stor....
    Innerjoin - Ja förra årets var i blank nylon, i år kommer det vara mattare nylon. Jag är själv en smula förvirrad över olika bilder som flourerar på olika jackor, men enligt Anna på CD är det den jackan på hennes startsida som kommer nu, fast i nyare version. Bomullsjackan vet jag inget om.
  • gambia90
    isako skrev 2009-09-05 11:24:32 följande:
    Den var sluuuut
    Har du ringt OM butiken på Humlegårdsgatan och mathilde i pkhuset?
  • HardcoreHunny
    villemina skrev 2009-09-05 09:28:43 följande:
    Gud vad snygg den e på dig, blev själv sugen på en sån nu... ! Måste fråga var du hittat de lila strumpbyxorna??
    Jag tror Bina har på sig ett par lila knästrumpor med en litenliten rosdekoration högst upp på utsidan om jag inte ser helt fel. Om det är det så är de ifrån Lindex förra vintern, fanns i grönt & svart oxå.
    Jag har många knästrumpor ifrån Lindex & har varit supernöjd med dem! Inte lika underbara som O.Ms men till en tiondel av priset så funkar det för mig!
    Lila tjocka strumpbyxor har Lindex i sortimentet denna vintern!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2