Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Ps. Har testat lite vinterkollektion idag.
    Var på NK och testade:

#161 alpacaa long cardigan, cherry
    #139 glazing superfrill top, chalk
    #14 deirdres dress, chocolate
    #151 voile tassel top, chocolate
    #151 voile tassel top, chalk

Finns lite halvtaskiga foton i bloggen om någon är nyfiken.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-10-11 22:42:41 följande:
    Kollade precis OM sida för att se vilka färger den kom i och såg att rose vore toppen med.......alltså inte pink, utan den ljusrosa........men jag bor inte ens i närheten.......tror du de skickar?
    Jag kan hjälpa till om du vill (jobbar 50m från butiken). Vi har ju bytt kläder innan
    Kajsan skrev 2009-10-11 22:44:19 följande:
    till 50% ? Vad duktig du var som stod emot
    Vuxenpoäng - ellerhur
  • Puffig Pingla
    Tuffelisa skrev 2009-10-12 20:34:42 följande:
    Den här butiken i Sundbyberg som hade 50% på OM, fanns det något kvar där att fynda? Funderar på om det är värt att åka dit imorgon, bor ju en bit därifrån
    Det enda de har rea på är T88 och det finns (vid lunchtid idag) 2 st treor och lite 0or. Tror inte det är värt ett besök i Sumpan för det skrala utbudet.
    Däremot har de ju ett bra urval på bassortimentet till fullpris.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-10-13 11:10:51 följande:
    Pinglan!!!Tack för att du spanade åt mig igår. Gulle du!Tänk vad toppen det är att hänga i denna tråden.Blev det något köp för dig?
    Nej, jag höll hårt i plånboken och galopperade ut (förvisso efter att ha provat en kofta {#lang_emotions_innocent}).
  • Puffig Pingla
    EJLM skrev 2009-10-17 18:24:02 följande:
    hej alla fina mollyvänner=)Jag måste verkligen be er om hjälp nu för jag börjar bli desperat, hehe...jag verkligen vill, nej, Måste ha den här tunikan: 34 a i höstcollektionen. I strlk 0.vet någon av er hur jag ska bära mig åt för att få tag på den?? den är i chalk med volangkant uppe och nere i aprikosfärgat. En underklänning.Snälla snälla snälla snälla...kram Erica
    Har du något mer att komma med? Namn el nr el exempel på var du sett den?
    OMs hemsida finns alla bilder (nästan) så blir det enklare att hjälpa dig.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2