• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Audrey Will
    alias skrev 2009-09-05 22:02:27 följande:
    Godkväll!Har precis skrikit mig hes efter Zlatans mål, nu till något mycket viktigare - Odd Molly.Klickade hem en revolution blouse av bara farten förut, och undrar om någon har köpt den? Har inte sett den IRL, men den ser så himla läcker ut.Hur är den i storlek? Är den lika fin som på bild?Tacksam för alla synpunkter, jag kan ju förhoppningsvis boka av om det skulle vara helt fel ...TACK
    Råkade också precis trycka hem en sån Jag har suktat efter den ända sedan de släppte första bilderna på Fall Collection. Katinka provar den i sin blogg och tycker den är normal i storlek.
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-09-05 22:04:38 följande:
    Oj är den så dyr? Har också spanat in Noblessen men 5000 kr är nog lite väl över min budget Kul med bra bemötande!
    Mmm, den vill jag också verkligen verkligen ha, men 5000? Nä, då hoppar jag den!
    Jo just det!
  • Frusna flickan
    Sandra G skrev 2009-09-05 20:58:24 följande:
    Skriv på du bara. Det är jättekul att läsa. Själv klickade jag precis hem en tenfold.Frusna flickan skrev 2009-09-05 20:38:42 följande:
    Så trevligt! vilken färg blev det?
  • Frusna flickan
    jojoa75 skrev 2009-09-05 21:10:26 följande:
    hur länge varar folkart erbjudandet?
    Gick ut igår, den 4e tror jag
  • Frusna flickan
    Godkväll!Har precis skrikit mig hes efter Zlatans mål, nu till något mycket viktigare - Odd Molly.Klickade hem en revolution blouse av bara farten förut, och undrar om någon har köpt den? Har inte sett den IRL, men den ser så himla läcker ut.Hur är den i storlek? Är den lika fin som på bild?Tacksam för alla synpunkter, jag kan ju förhoppningsvis boka av om det skulle vara helt fel ...TACK
    Ja underbar tycker jag. Tog stl 2. (har ju ibland 3) Där den är liten är i så fall i armhålorna. Verkligen jättefin!
  • Frusna flickan

Ursäkta.. jag igen. Jag läste ikapp coh svarade lite men nu måste jag säga något. Jag har roat mig lite med att kolla igenom vinterkollektionen igen. Har ni hittat några musthaves ännu?

Jag vet att jag måste ha:

* 153 volie short dress i chocolate (tror jag trots att rose är SÅ söt)

Sedan är jag sugen på:

* 146 glazing check dress i pink (men det beror på priset)narcissus strap dress

* 157 narcissus strap dress i grey - den kan man ju ha som hängselklänning med tight tröja under (typ pointelle) eller hur? Den kommer ju på vintern och då kan man ju inte gå så bar..

Skulle behöva åtminstone en fin klänning. Nu har jag ingen:-O

• fru vanheden
    Åh, grattis till en superfin blus!!
    Vilken färg blev det??
    Jag fick hem min igår i powder och den är så himla fin!!
    Fast jag vill nog ha en i chalk också
    Jag tog en storlek 2 och tyckte att den var normal i storleken..
    Den är bara sååå snygg!
    Och den passade så bra tillsammans med min spoiler tank i royal

Hoppas att du också blir lika nöjd som jag/ kram
    dsmammor rules
  • MrsFreckles

Lite OT men skyller pa bloggarna jag last har Nagon som har skor fran Hasbeens? Har blivit sa sugen pa Lace-up Boot...Hur ar dem, skona? Bra kvalitet? Ser ju rejala ut! Ar ju en rejal slant...Skulle vara sa coola till Velour frill dress och Check me Andress...

• Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-09-05 22:50:16 följande:
    Mmm, den vill jag också verkligen verkligen ha, men 5000? Nä, då hoppar jag den!
    Ja, det känns lite väl mycket tycker jag. Om jag inte vinner på Lotto

Jag skulle verkligen behöva en lite finare kappa/jacka till hösten.
  • Skrutteruttan
    Duntoffla skrev 2009-09-05 22:09:10 följande:
    Är det fotboll? *totalt ointresserad av att titta på sport på tv*Var det inte någon som skrev om den i sin blogg och tyckte den var superfin? Eller var det skrutteruttan som skrev om den? *virrig*
    Jag är oskyldig, jag klickade hem en Freedom blouse igår...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2