• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • MrsFreckles
    Stargirl skrev 2009-09-05 18:02:27 följande:
    Man plockar godbilar ur alla kollektioner då nästa kollektion är bara runt hörnet....

Nar kommer nasta kollektion ut?

Och vad far man tag pa "gamla" Mollysar? Antar att det ar mest pa Ebay/Tradera?

• Stargirl
    MrsFreckles skrev 2009-09-05 18:07:45 följande:
    Nar kommer nasta kollektion ut? Och vad far man tag pa "gamla" Mollysar? Antar att det ar mest pa Ebay/Tradera?
    Oktober skulle vinterns kollektion komma. Från Februari börjar vårens kollektion levereras och sedan brukar sommarens varor börja komma i april.
    Gamla mollysar får du spana efter på Tradera och E-bay.
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2009-09-05 12:30:45 följande:
    Ahmen vad f*****??? Jag var där i veckan och då sa de att den var helt slut i 4:an. *deppar ihop*.
    Näää!? Hoppas nu bara det är rätt då?!

Tjejer.. Ni som har #17 Check me tunic.. Har ni varit med om att bandet lossnat? använde moin för första gången idag!! O bandet gick av.. Eller ja.. Hänger i en tråd..
    Själv sidenbandet har fransas upp och lossnat. Hur är OM med reklammationer?

http://www.familjeliv.se/hem/isako/gallery/phpmi2btc.jpg
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • MrsFreckles
    Stargirl skrev 2009-09-05 18:09:14 följande:
    Oktober skulle vinterns kollektion komma. Från Februari börjar vårens kollektion levereras och sedan brukar sommarens varor börja komma i april.Gamla mollysar får du spana efter på Tradera och E-bay.
    Tack! Och har du nagon favorit fran vinterkollektionen?
  • Stargirl
    isako skrev 2009-09-05 18:12:15 följande:
    Näää!? Hoppas nu bara det är rätt då?!Tjejer.. Ni som har #17 Check me tunic.. Har ni varit med om att bandet lossnat? använde moin för första gången idag!! O bandet gick av.. Eller ja.. Hänger i en tråd.. Själv sidenbandet har fransas upp och lossnat. Hur är OM med reklammationer?
    Det är ett vanligt problem. Sidenbanden lossnar då de inte är sydda ordentligt. Ngn har av ngn anledningn inte förutsett att sidenband fransar sig. Du får lämna tillbaka blusen och den blir fixad hos en skräddare. har du köpt den från en webshop får du med stor sannolikhet lämna den till en skräddare i din stad och få den fixad och skicka kvittot till butiken så ersätter de dig för kostnaden.
  • Stargirl
    MrsFreckles skrev 2009-09-05 18:14:50 följande:
    Tack! Och har du nagon favorit fran vinterkollektionen?
    Ja, en cashmere sjal (frilled pet scarf artikel nr 84)...... kan tänka mig att den blir dyr.
  • 82an
    Näää!? Hoppas nu bara det är rätt då?!Tjejer.. Ni som har #17 Check me tunic.. Har ni varit med om att bandet lossnat? använde moin för första gången idag!! O bandet gick av.. Eller ja.. Hänger i en tråd.. Själv sidenbandet har fransas upp och lossnat. Hur är OM med reklammationer?
    Min T88 tunic blev lika dan. Jag kommer få en ny C-D har pratat med OM. Så reklamera!
  • MrsFreckles
    82an skrev 2009-09-05 18:21:52 följande:
    Min T88 tunic blev lika dan. Jag kommer få en ny C-D har pratat med OM. Så reklamera!
    Hoppas min klarar sig da - jobbigt att halla pa med att reklamera mm...tycker att for det priset sa borde ett band sitta fast ordentligt men men...
  • isako
    82an skrev 2009-09-05 18:21:52 följande:
    Oki perfa. Har ju betalat dyyyyrt för min älskade check me tunic (150 spänn i frakt från OM butiken.. ) PLUS att det är absoluta! favoriten denna kollektionen. Känner mig skitsnygg i den o får kanon fina former! Skall höra med OM butiken. Kanske kan de skicka mig en ny.. Fast egentligen.. Är det inte bättre de lagar den.. En ny kommer ju bara hända likadant?!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Duntoffla
    Näää!? Hoppas nu bara det är rätt då?! Tjejer.. Ni som har #17 Check me tunic.. Har ni varit med om att bandet lossnat? använde moin för första gången idag!! O bandet gick av.. Eller ja.. Hänger i en tråd.. Själv sidenbandet har fransas upp och lossnat. Hur är OM med reklammationer?
    PRecis så blev min och när jag reklamerade den i OM-butiken lät de inte direkt förvånade så jag antar att det hänt förr. Min skulle de lämna till skräddaren men jag bad om att få köpa ngt annat i stället och det gjorde jag. (var inte helt nöjd med puffen på axlarna på check me tunic)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2