Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Skrutteruttan! Tack för superb vägbeskrivning....vilken butik. Så mysig. Men jag höll på att få ryggskott under snedtaken när jag bafann mig i rummet o med OM.
Köpte ingen idag.....de har extra öppet i morgon, plus att de ju kan skicka. Jag ville fundera lite. Jag har sålt de ull lovely knits jag haft för att jag tycker de blir för varma och jag vill kunna tvätta dem hemma, ej kem. MEN.....jag blev kär i almost black! Så användbar. Men jag vet ju vad jag egentligen tycker. Så jag borde vänta och köpa en ny bomullsvariant i vår istället. Även om det knappast kommer komma en liknande färg då.
Provade även en del klänningar och jacka. Men de fanns inte i rätt storlek. Antingen för små eller för stora. Jackan 112(tror den heter så?) var fiiiin, men jag hade inte kunnat ha min vanliga 3:a då knytat hade blivit under byst istället för i midjan som det skall vara. För övrigt var den inte tok liten. Inte i armar och sådant.
hej!
Undrar om någon av er har varit i Odd Mollys egen butik i Stockholm, Humlegatan?
Undrar hur stort utbud de har nämligen. Ska till Stockholm nästa vecka och funderar på om jag ska beställa en OM blus hos AjaBaja nu eller chansa på att de har den i Stockholm, liiite svårt med storleken nämligen. Testade en 3*a här i Hbg men den var för stor. iblans kan dock 2: orna vara för små över bysten för mig....
Nåja, vet någon?
TAKSAM för svar!
Stargirl: TACK! Då får jag hålla mig tills nästa måndag, har de inte just den har de något annat!
Stargirl - Försökte kommentera i din blogg, vet inte om jag lyckades (bloggar brukar inte gilla mig ) Iaf - Frillen sitter såå fint på dig! Hoppas den kommer passa mig lika bra!
Har bestämt mig (tror jag) för att beställa en tenfold. Men är fortfarande osäker på storlek. Ska man chansa på en 3:a? Nån sa ju att den var lite trång.