Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Duntoffla skrev 2009-08-20 21:40:48 följande:
    Jag var faktiskt på jakt efter en eko-kasse. fick tag på en vanlig offwhite häromdagen men skulle kunna tänka mig en till lite mer i färg.
    Den från ica är inte mycket färg den heller, bara insidan som sprakar utsidan offwhite med svart tryck...bild:  http://femina.se/wp-content/uploads/2009/05/dagmarica-kasse-475x646.jpg
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2009-08-20 22:22:02 följande:
    www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Shierling-Coat--NY-ST-3-auktion_9729 6154 Skulle nån tänka sig att köpa ? Just det där med 7 dagars leverans är ju inte alls misstänkt Och sen är det ju så billigt också så det gör ju inget om jman får en kinakopia...
    isako skrev 2009-08-20 22:01:31 följande:
    Ööööö är hon go eller?? Fan nästan dubbla priset juh www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Fall-09-chalk-tunika-NY-ST-4-auktion _97187977 Inte min osv osv..

Tror att den säljaren inte har några plagg att sälja!? Himla massa OM auktioner ute och känner  igen endel från ebay, och inte från en o samma säljare utan olika.
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2009-08-20 23:41:39 följande:
    Japp den funkade, där har du säljarens auktioner
  • oOrosamarängerOo

Hade köpt en Angoramix longcardigan, så fin den va och nu tvungen att lämna tbax den för blev jätte allergisk både jag och ena dottern skumt, vad är det i den? har ju andra ullkoftor. 

Sedan idag damp det ner en avi från ajabaja, min angelina dress förmodligen....som jag beställde för ca 1mån sen på rean trodde den inte dykt upp för va slutsåld, så kommer den nu, när sommaren är över lixom{#lang_emotions_undecided} jaja!

• oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-08-22 09:54:38 följande:
    Hämtade precis lite hudvård från OM på posten. Även dagens outfit ligger ute. Kan ni uppdatera mig vad underklänningen heter i min blogg. Är det en private dress?
    spoiler underdress
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-08-22 10:01:26 följande:
    Den är inte alls som spoilern som jag köpt från denna kollektionen dock.  Den är i bomull.
    Ahhh, såg nu! Minns inte vad den heter, men kan va intressant att veta, har en rosa sån från förra året.
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2009-08-22 10:03:18 följande:
    Ahhh, såg nu! Minns inte vad den heter, men kan va intressant att veta, har en rosa sån från förra året.
    Heter den inte Private embroidered dress?
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2009-08-22 10:06:08 följande:
    Heter den inte Private embroidered dress?
    Kollat upp nu och är det den heter
  • oOrosamarängerOo

Idag är jag glad för det regnar, fullkomligt öser ner Har köpt ett par ilse jacobsen gummistövlar ska ut o plaskas i

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2