-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Jättekul tycker vi!!! Han är duktig, och har blivit en riktig renlevnads människa under IDOL tiden enligt min kompis... han ville så gärna gå långt!!!!Thaleya skrev 2009-10-02 21:54:05 följande:L jung skrev 2009-10-02 21:50:32 följande: mm GÖR DET!Jag tycker det var helt sjukt att han inte gått vidare, han har varut grym alal framträdande. Och han är förjävla snygg!
-
Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:56:06 följande:
Tycker bara hon är tråkig.jaha :)
Jag tycker isåfall erika är tråkigare även om hon sjunger väldigt bra. -
Jag gillade alla utom Camilla.Är fortfarande sur för att hon sabbade låten
-
BAHAHAEmlak skrev 2009-10-02 21:56:29 följande:Camilla är för övrigt lite golddigger... har släppt en singel för några år sen under namnet cam tyler... sen har hon varit tillsammans med kicken och sen med henrik från scotts och nu hotell"kungen" i Kalix... Hoppas bara att hon väljer någon bättre låt till nästa fredag om hon är kvar, för hon är duktig på att sjunga bara hon inte slaktar..
Förvånar mig inte. -
hur vet du om hennes tidigare förhållanden ?Emlak skrev 2009-10-02 21:56:29 följande:Camilla är för övrigt lite golddigger... har släppt en singel för några år sen under namnet cam tyler... sen har hon varit tillsammans med kicken och sen med henrik från scotts och nu hotell"kungen" i Kalix...Hoppas bara att hon väljer någon bättre låt till nästa fredag om hon är kvar, för hon är duktig på att sjunga bara hon inte slaktar.. -
Emlak skrev 2009-10-02 21:56:29 följande:[citat]
Camilla är för övrigt lite golddigger... har släppt en singel för några år sen under namnet cam tyler... sen har hon varit tillsammans med kicken och sen med henrik från scotts och nu hotell"kungen" i Kalix...Hoppas bara att hon väljer någon bättre låt till nästa fredag om hon är kvar, för hon är duktig på att sjunga bara hon inte slaktar..
[/citat
Jag är inte förvånad..... -
Åh herregud ja.. rädda Jens aktionen som fanns då... den hade jag glömt bort. Och var är Jens idag månntro? hehevaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 21:57:20 följande:Jag är övertygad om att Camilla kommer få vara kvar i tävlingen betydligt längre än vad hon och hennes röst förtjänar....Kommer ni ihåg Jens? Han som hade en "rädda-Jens" grupp bakom sig som röstade på honom hela tiden bara för att förstöra programmet? Precis sådan plats tror jag att Camilla kommer få. Hon väcker känslor och det röstar folk på!Vad tror ni? -
Jag kommer från kalix =)ImLost skrev 2009-10-02 21:59:01 följande:hur vet du om hennes tidigare förhållanden ? -
L jung skrev 2009-10-02 21:57:47 följande:
Jättekul tycker vi!!! Han är duktig, och har blivit en riktig renlevnads människa under IDOL tiden enligt min kompis... han ville så gärna gå långt!!!! ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥:(
; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
Jag kan försöka trösta honom :) -
L jung skrev 2009-10-02 21:59:57 följande:
Åh herregud ja.. rädda Jens aktionen som fanns då... den hade jag glömt bort. Och var är Jens idag månntro? hehe♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥Har för mig att han är musiklärare
; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥