-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
hihi.. då var det inte jag som hängde med...Mynta skrev 2009-10-02 21:45:42 följande:Nej, jag menar aschberger. -
men hon fick inte ändra den till normal igen, eftersom de redan tränat in schlagervarianten för länge senvackrastarflow skrev 2009-10-02 21:46:26 följande:men hon hade ju ändrat låten, sådär går den inte normalt sett. -
Mariette och Tove leder i omröstningen på Expressen
Förstår inte varför bajsnödiga Erik ligger 2a dock!!??
-
då vet det inte så lätt för henne då...Eisa skrev 2009-10-02 21:47:17 följande:men hon fick inte ändra den till normal igen, eftersom de redan tränat in schlagervarianten för länge sen -
Erika är tråkig.
Camilla ska med. Tänk henne i fredagsfinalerna med teman, då har man ju inte lika mycket svängrum att bestämma själv och "Schlagerisera" alla låtar.... -
-
nej...Tiro skrev 2009-10-02 21:48:04 följande:då vet det inte så lätt för henne då... -
Hur i helvete kunde Camilla komma med och inte Rasmus? Vem ska jag nu vara kär i under hela säsongen?
-
L jung skrev 2009-10-02 21:47:56 följande:
Mariette och Tove leder i omröstningen på ExpressenFörstår inte varför bajsnödiga Erik ligger 2a dock!!??jo men Erik är en av våra favoriter här hemma. Inte grundat på dagens framträde dock. -
Tycker Idol suger och dåligt dessutom