• Svar på tråden Idol-2009
  • L jung
    Mynta skrev 2009-10-02 21:52:41 följande:
    Min blogg. *pekar neråt*
    tack!!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Thaleya

L jung skrev 2009-10-02 21:50:32 följande:

Rasmus är kompisens sons bästis.... ska framföra att han har några fans här!!! Kul!♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
    ; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
    mm GÖR DET!
    Jag tycker det var helt sjukt att han inte gått vidare, han har varut grym alal framträdande. Och han är förjävla snygg!
  • Jossa 79

Det finns på Yourtube, sök på "Camilla hör fel"

• Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:53:10 följande:

Tove, hur fan kan hon leda. Usch, gillar inte hennes stil.....
    :9 vad för stil, sjukt söt och liten och sedan spränger hon iväg som ett rivjärn på scen med bra låtar, coola steg och har en grym musikalisk ton och speciell röst.
  • Jossa 79

Tycker bara hon är tråkig.

Thaleya skrev 2009-10-02 21:55:23 följande:
    Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:53:10 följande: :9 vad för stil, sjukt söt och liten och sedan spränger hon iväg som ett rivjärn på scen med bra låtar, coola steg och har en grym musikalisk ton och speciell röst.
  • Emlak

Camilla är för övrigt lite golddigger... har släppt en singel för några år sen under namnet cam tyler... sen har hon varit tillsammans med kicken och sen med henrik från scotts och nu hotell"kungen" i Kalix...

Hoppas bara att hon väljer någon bättre låt till nästa fredag om hon är kvar, för hon är duktig på att sjunga bara hon inte slaktar..

• Meadow

Camilla kan ju vara den mest korkade deltagaren ever. Jag blir fan förbannad över att hon tog en plats, hon har inget där att göra!

Om hon iaf kunde dra igen truten, så hade hon varit liiiiiiiiiiite mindre pinsam!

• Thaleya

Jag tycker att Camilla ska åka för hon var dålig och är störig.

Niklas bör inte fara, han gjorde ganska bra ifrån sig ikväll, och han är den enda snygga kvar i idol nu när rasmus är borta :)

Tänka sig jag som inte brukar gilla blondiner.

• vaniljsemlan36

Jag är övertygad om att Camilla kommer få vara kvar i tävlingen betydligt längre än vad hon och hennes röst förtjänar....

Kommer ni ihåg Jens? Han som hade en "rädda-Jens" grupp bakom sig som röstade på honom hela tiden bara för att förstöra programmet? Precis sådan plats tror jag att Camilla kommer få. Hon väcker känslor och det röstar folk på!

Vad tror ni?

• Tiro
    Thaleya skrev 2009-10-02 21:55:23 följande:
    Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:53:10 följande:
    :9 vad för stil, sjukt söt och liten och sedan spränger hon iväg som ett rivjärn på scen med bra låtar, coola steg och har en grym musikalisk ton och speciell röst.
    gillar henne skarpt men vad hade hänt med hennes hand???? Får gärna tona ner handen lite.. satt och störde mig.

Eller på Eddies hoppande eller på Rezas trummande på micken...