• Svar på tråden Idol-2009
  • Tiro
    Mynta skrev 2009-10-02 21:48:30 följande:
    Aschberger 
    hahaha......
  • vackrastarflow
    Eisa skrev 2009-10-02 21:47:17 följande:
    men hon fick inte ändra den till normal igen, eftersom de redan tränat in schlagervarianten för länge sen
    mja... jag tror som Thaleya

i vilket fall som helst gjorde hon likadant mot två låtar. grymt ensidigt. och grymt fult. men det är bara min åsikt.
  • Mynta
    Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:48:18 följande:
    Erika är tråkig.Camilla ska med. Tänk henne i fredagsfinalerna med teman, då har man ju inte lika mycket svängrum att bestämma själv och "Schlagerisera" alla låtar....
    Men en bra artist måste ju kunna göra bra låtar utan att begränsas av ett visst tema? Kan man göra My heart will go on till finlandsfärje-schlager så kan man göra vad som helst till schlager...
  • vackrastarflow
    Emlak skrev 2009-10-02 21:49:21 följande:
    Folk kommer rösta på camilla bara för att det är synd om henne då hon gjorde bort sig igår..
    hon tenderar att göra bort sig...
  • L jung
    SophiaM skrev 2009-10-02 21:48:44 följande:
    Hur i helvete kunde Camilla komma med och inte Rasmus? Vem ska jag nu vara kär i under hela säsongen?
    Rasmus är kompisens sons bästis.... ska framföra att han har några fans här!!! Kul!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Jossa 79

Jag tyckte att juryn såg uppgiven ut redan när Camilla gick upp på scenen INNAN framträdandet. Varför valde de ens ut henne då?

• Thaleya
    Emlak skrev 2009-10-02 21:49:21 följande:
    Folk kommer rösta på camilla bara för att det är synd om henne då hon gjorde bort sig igår..
    och idag.
  • Thaleya

L jung skrev 2009-10-02 21:47:56 följande:

Mariette och Tove leder i omröstningen på Expressen Förstår inte varför bajsnödiga Erik ligger 2a dock!!??♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
    ; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
    För att Erik har en otrolig röst.
  • Jossa 79

Visserligen, men man har väl inte lika mycket inflytande själv under fredagsfinalerna. Här var det ju liksom fritt fram till vad som.

Mynta skrev 2009-10-02 21:50:15 följande:
    Men en bra artist måste ju kunna göra bra låtar utan att begränsas av ett visst tema? Kan man göra My heart will go on till finlandsfärje-schlager så kan man göra vad som helst till schlager...