-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Folk kommer rösta på camilla bara för att det är synd om henne då hon gjorde bort sig igår..
-
hahaha......Mynta skrev 2009-10-02 21:48:30 följande:Aschberger -
mja... jag tror som ThaleyaEisa skrev 2009-10-02 21:47:17 följande:men hon fick inte ändra den till normal igen, eftersom de redan tränat in schlagervarianten för länge sen
i vilket fall som helst gjorde hon likadant mot två låtar. grymt ensidigt. och grymt fult. men det är bara min åsikt. -
Men en bra artist måste ju kunna göra bra låtar utan att begränsas av ett visst tema? Kan man göra My heart will go on till finlandsfärje-schlager så kan man göra vad som helst till schlager...Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:48:18 följande:Erika är tråkig.Camilla ska med. Tänk henne i fredagsfinalerna med teman, då har man ju inte lika mycket svängrum att bestämma själv och "Schlagerisera" alla låtar.... -
hon tenderar att göra bort sig...Emlak skrev 2009-10-02 21:49:21 följande:Folk kommer rösta på camilla bara för att det är synd om henne då hon gjorde bort sig igår.. -
Rasmus är kompisens sons bästis.... ska framföra att han har några fans här!!! Kul!SophiaM skrev 2009-10-02 21:48:44 följande:Hur i helvete kunde Camilla komma med och inte Rasmus? Vem ska jag nu vara kär i under hela säsongen? -
Jag tyckte att juryn såg uppgiven ut redan när Camilla gick upp på scenen INNAN framträdandet. Varför valde de ens ut henne då?
-
och idag.Emlak skrev 2009-10-02 21:49:21 följande:Folk kommer rösta på camilla bara för att det är synd om henne då hon gjorde bort sig igår.. -
L jung skrev 2009-10-02 21:47:56 följande:
Mariette och Tove leder i omröstningen på Expressen Förstår inte varför bajsnödiga Erik ligger 2a dock!!??♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥För att Erik har en otrolig röst.
; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥ -
Visserligen, men man har väl inte lika mycket inflytande själv under fredagsfinalerna. Här var det ju liksom fritt fram till vad som.
Mynta skrev 2009-10-02 21:50:15 följande:Men en bra artist måste ju kunna göra bra låtar utan att begränsas av ett visst tema? Kan man göra My heart will go on till finlandsfärje-schlager så kan man göra vad som helst till schlager...