-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Men nu är det inte så mycket schlager i melodifestivalen längre.millalilla skrev 2009-10-02 22:49:09 följande:Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:44:35 följande: Jag tycker inte att Idol handlar om att hitta en schlagerstjärna, vi har redan en sån tävling.. Melodifestivalen.. -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:47:49 följande:
Säg NÅN Idol som slagit utomlands? EMD då kanske....Agnes går det ju jäkligt bra för nu faktiskt.... -
Hon har förstört TVÅ låtar! Big deal. Ge henne en chans nästa fredag och se vad hon gör. Gör hon samma sak då, ja DÅ kan man snacka om dumdristighet....
-
Ja Marie och Kevin är lysande exempel... Men man kan jämföra med tvåor etc som det gått bättre för - tex Amanda Jenssen. Hon må ha kommit tvåa men hon är en större vinnare än Marie.Tiro skrev 2009-10-02 22:49:47 följande:som mer och mer inte har blivit en schlagertävlig!!! -
Jag kan vara med i juryn så det blir lite ordningThaleya skrev 2009-10-02 22:50:17 följande:Allvarligt, jag skäms för Sverige, aldrig röstar vi vidare rätt låt i någonting. Idag gjorde tilloch med juryn fel, varför undrar jag, tack jäkla jury! Tack jäkla svenska tondöva människor.Jag startar en egen idol så kan bajs camilla vinna skitprogramet.
...det var trots allt juryn som gjorde fel då dom tog med henne från början.
-
Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-10-02 22:50:18 följande:
Men nu är det inte så mycket schlager i melodifestivalen längre.Nej, kanske inte.. Men det platsar ju bättre där än i Idol iaf. Skulle vilja se hur det skulle funka med lite schlager i amerikanska Idol
-
Ja hon med ja.....jag ser mig besegrad!

Puffalina skrev 2009-10-02 22:51:19 följande:Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:47:49 följande: Agnes går det ju jäkligt bra för nu faktiskt.... -
Jag hänger på! Men då måste Tove och Mariette få följa med oss så de inte förstörsThaleya skrev 2009-10-02 22:50:17 följande:Allvarligt, jag skäms för Sverige, aldrig röstar vi vidare rätt låt i någonting. Idag gjorde tilloch med juryn fel, varför undrar jag, tack jäkla jury! Tack jäkla svenska tondöva människor. Jag startar en egen idol så kan bajs camilla vinna skitprogramet.
-
Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:46:55 följande:
Blir fan trött. Alla har en egen stil. Vissa rosas för att de är rockiga, varför ska Camilla sågas jäms med fotknölarna för att hon har schlagerstil? Fattar verkligen inte.Därför shlager låter hemskt medan rock låter bra.
Sen är det en rnb, pop och rock idol de söker, kom någon in och började rappa så kan jag garantera att det skulle såga med, hur grym personen än är på det.
Fast nu suger ju Camilla på shlager med. -
var kan man se camillas uppträdande igen? hittar det inte på idolsajten...