-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
känns ju som de valde camilla för att det blir bra tv...
-
tror du verkligen att de offrade rasmus eller clara föra tt de tyckte synd om henne?millalilla skrev 2009-10-02 23:01:53 följande:Var det bara jag som trodde att juryn tog in Camilla som wildcard bara för att hon inte skulle vara så deppig för att det blev så pinsamt igår? -
Trailer T skrev 2009-10-02 22:41:59 följande:
Jon skulle vart kvar och Camilla utVerkligen! Faan, Jon skulle ju ha vunnit hela idol. Han är ju grym ju! -
Så måste det absolut vara!justine skrev 2009-10-02 23:02:23 följande:känns ju som de valde camilla för att det blir bra tv... -
Det var menat lite ironisktTiro skrev 2009-10-02 23:02:41 följande:tror du verkligen att de offrade rasmus eller clara föra tt de tyckte synd om henne?
Men visst, jag skulle inte tappa hakan av förvåning om det var så
-
Som sagt, jag gillar inte att kommentera medan programmet pågår eftersom jag då missar en massa
Detta innebär att jag är lite efter när jag kommer in i diskussionen igen. Resultatshowen blev ju en riktig rysare. Jag trodde Camilla eller Nicklas skulle åkt. Annars kanske Erika eller Eddie. Men så blev det tydligen inte...
Jag älskar ju Calle som jag sagt tidigare, men frågan är ju om han kan göra något annat än rock. Det ska bli kul att se hur han klarar av andra genrer. Jag har köpt biljetter till fredagsfinalen om tre veckor hoppas VERKLIGEN Calle är kvar då så ska jag försöka ragga upp honom
Reza är verkligen skitbra, förresten. Henne har man inte sett mycket av under slutaudition. Och jag tycker kanske inte att Jon borde åkt ut men jag tycker han totalförstörde Don't look back in anger, det hade gått att göra den så mycket bättre och med mycket mer känsla. -
Jaja88 skrev 2009-10-02 23:02:51 följande:Trailer T skrev 2009-10-02 22:41:59 följande:hihi.. smaken är som baken. Själv är jag överlycklig att Jon åkte.
Verkligen! Faan, Jon skulle ju ha vunnit hela idol. Han är ju grym ju!
Själv tror ajg att det blir någon av de unga "pågarna" -
vilka wildcards gick vidare ikväll!!?
-
hihi.. jag är verkligen av banan i dag!!! Lite trött och "sleten" så jag hänger inte med..millalilla skrev 2009-10-02 23:04:48 följande:Det var menat lite ironiskt Men visst, jag skulle inte tappa hakan av förvåning om det var så -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:01:03 följande:
Eh? Hon gick ju vidare, så visst hade hon råd. Jag tycker inte heller hennes framträdanden var särskilt bra, tycker bara det är kul att hon kom med för att hon just är så "schlageriserad". Det har ingen annan varit förut. Antagligen hade hon väl dessa två låtarna inövade inför gårdagen, hon visste ju inte att hon skulle bli totalsågad och hann väl därför inte öva in en andra låt. Min teori.Hon borde inte ha haft det, inte om Sverige hade varit fyllt med normala människor istället för shlager älskare.
Nej man har egentligen inte råd att klanta sig två gånger i en sådan tävling, en gång okej men två är för mycket.
Carl klantade sig en gång och åkte ut, det är synd men rätt. Camilla klantade sig två gånger och har inget i bagaget - hon åkte inte ut - logiken i det?