-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Nu har jag tittat ikapp på alla framträdanden och sörjer låten Hallelujah som ikväll blev totalslaktad. *tyst minut*
Synd att Jon åkte ut. Hade hellre sagt hej då till Camilla eller Rabih (stör mig otroligt på hans flåsljud som han har mellan varje strof. Vet inte om han blåser ut all luft som fins kvar i lungorna eller "panik-andas" in men jobbigt ljud är det i alla fall.) -
Japp, jag älskar schlager, men önskar inte för den delen att Camilla ska köra den stilen i höst. Och NEJ, jag tyckte inte hon gjorde så bra framträdanden, men jag tycker för den delen att hon sjunger bra.
Fast egentligen, den enda gången jag röstat var på CAlle när det stod mellan honom och Piotr......
Thaleya skrev 2009-10-02 23:10:45 följande:Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:08:27 följande: Nee, men jag är irriterad nu, du får ställa dig till shlagerälskare om du är det. :) Hon har inget bra framträdande alls, under hela idol tiden, det enda som dög var när hon var sjuk. -
Erik är bra ibland,men jag tyckte han sjöng falskt även förra gången när han sjöng den där norska låten. Tyckte inte alls det var va skitbra som många tyckteTiro skrev 2009-10-02 23:11:18 följande:Håller med. Vill dock lägga till Erik!!!!! och plocka bort Karolina (i alla fall för stunden). Höll på glömma tove. -
Jag gillar hennes röst skarpt!!! Tycker att hon förtjänar platsen mer än Nicklas som jag hellre hade sett Clara.vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:11:25 följande:Berätta! Jag fattar inte när det var andra som, jag tycker, förtjänade platsen bättre... -
Och Eddie kom vidare pga av alla fjortisbrudar som röstar......
-
Jag har äslakat hans framträden... men i dag.. Hans slaktade faktiskt min favoritlåt.justine skrev 2009-10-02 23:12:53 följande:Erik är bra ibland,men jag tyckte han sjöng falskt även förra gången när han sjöng den där norska låten. Tyckte inte alls det var va skitbra som många tyckte -
Rätt åt dem om hon vinner, för att de tog med henne. Det skulle kunna vara deras straff, moahahaha! Att de MÅSTE spela in en skiva och marknadsföra den med henne!vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:09:54 följande:Jag tror att Camilla kommer att gå till minst top 5! Så är det när tittarna röstar... Fattar inte varför dom tog med henne..... Gör ni? -
Min sambo sitter här och säger att Camilla har röst men jag kan inte ta till mig den för att rösten dränks av hennes otroligt dryyyyga personlighet.
-
Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:13:50 följande:
Och Eddie kom vidare pga av alla fjortisbrudar som röstar......och tossiga 30-åringar... -
Tove, Erik, Karolina, Calle och Mariette. Där har vi dem.
Sen är Reza, Erika, Rabih och Niklas bra.
Camilla, Eddie borde åka ut.
Har jag glömt någon/några?