• Svar på tråden Idol-2009
  • Jossa 79

Eddie, Camilla, Nicklas, Reza

Havannasmamma skrev 2009-10-02 23:05:46 följande:
    vilka wildcards gick vidare ikväll!!?
  • Havannasmamma

neej inte camilla hon e lite för mkt tycker jag..

• Tiro
    Thaleya skrev 2009-10-02 23:06:01 följande:
    Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:01:03 följande:
    Hon borde inte ha haft det, inte om Sverige hade varit fyllt med normala människor istället för shlager älskare.Nej man har egentligen inte råd att klanta sig två gånger i en sådan tävling, en gång okej men två är för mycket. Carl klantade sig en gång och åkte ut, det är synd men rätt. Camilla klantade sig två gånger och har inget i bagaget - hon åkte inte ut - logiken i det?
    haha... får väl ställa mig till kategorin onormala människor!!
  • millalilla
    Tiro skrev 2009-10-02 23:05:56 följande:
    hihi.. jag är verkligen av banan i dag!!! Lite trött och "sleten" så jag hänger inte med..
  • Thaleya
    Havannasmamma skrev 2009-10-02 23:05:46 följande:
    vilka wildcards gick vidare ikväll!!?
    Camilla (total flopp), Niklas, Eddie och Reza.

Jon åkte ut.
  • Poulain

Och jag tycker att Rasmus borde kommit med. Han har en jättebra röst när han inte wailar bort den. Nicklas och Camilla borde inte fått komma in som wildcards och de borde inte fått gå vidare, är min åsikt.

• Jossa 79

Så man är bara normal om man gillar pop och rock.... Intressant!
    Vadå "inget i bagaget"?

Thaleya skrev 2009-10-02 23:06:01 följande:
    Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:01:03 följande: Hon borde inte ha haft det, inte om Sverige hade varit fyllt med normala människor istället för shlager älskare. Nej man har egentligen inte råd att klanta sig två gånger i en sådan tävling, en gång okej men två är för mycket. Carl klantade sig en gång och åkte ut, det är synd men rätt. Camilla klantade sig två gånger och har inget i bagaget - hon åkte inte ut - logiken i det?
  • Thaleya
    Havannasmamma skrev 2009-10-02 23:07:44 följande:
    neej inte camilla hon e lite för mkt tycker jag..
    mycket för mycket efter du sett dagens avsnitt.
  • justine

eddie har jag aldrig gillat, fattade aldrig juryns hyllningar. när han sjöng man in the mirror var han väl okej dock

• Tiro

får lite känla av Marie P nu...

Jag gillade henne från första början. Älskade hennes röst. Men hon kunde osså vara för mkt och hade även hon tendensen att avbryta juryn i tid och otid......