• Svar på tråden Idol-2009
  • Poulain

Var det förresten inte lite konstigt att Eddie sjöng samma låt som Andreas hade sjungit i måndags??

• vaniljsemlan36

Jag tror att Camilla kommer att gå till minst top 5! Så är det när tittarna röstar...

Fattar inte varför dom tog med henne.....

Gör ni?

• Tiro
    vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:09:54 följande:
    Jag tror att Camilla kommer att gå till minst top 5! Så är det när tittarna röstar...Fattar inte varför dom tog med henne.....Gör ni?
    JAPP!
  • Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:08:27 följande:

Så man är bara normal om man gillar pop och rock.... Intressant! Vadå "inget i bagaget"?
    Nee, men jag är irriterad nu, du får ställa dig till shlagerälskare om du är det. :)

Hon har inget bra framträdande alls, under hela idol tiden, det enda som dög var när hon var sjuk.
  • millalilla
    vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:09:54 följande:
    Jag tror att Camilla kommer att gå till minst top 5! Så är det när tittarna röstar...Fattar inte varför dom tog med henne.....Gör ni?
    Nu fick jag rysningar.. Hoppas verkligen inte det blir så
  • Thaleya
    justine skrev 2009-10-02 23:09:08 följande:
    eddie har jag aldrig gillat, fattade aldrig juryns hyllningar. när han sjöng man in the mirror var han väl okej dock
    precis jag håller med. Han blev väl vidare för att han är snygg.
  • ming
    Tiro skrev 2009-10-02 23:09:09 följande:
    får lite känla av Marie P nu... Jag gillade henne från första början. Älskade hennes röst. Men hon kunde osså vara för mkt och hade även hon tendensen att avbryta juryn i tid och otid......
    Ja, speciellt genom att lipa hela tiden...
  • Tiro
    justine skrev 2009-10-02 23:10:11 följande:
    calle,mariette och karolina är nog mina favvisar
    Håller med. Vill dock lägga till Erik!!!!! och plocka bort Karolina (i alla fall för stunden). Höll på glömma tove.
  • vaniljsemlan36
    Tiro skrev 2009-10-02 23:10:24 följande:
    JAPP!
    Berätta! Jag fattar inte när det var andra som, jag tycker, förtjänade platsen bättre...