-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Var det förresten inte lite konstigt att Eddie sjöng samma låt som Andreas hade sjungit i måndags??
-
Jag tror att Camilla kommer att gå till minst top 5! Så är det när tittarna röstar...
Fattar inte varför dom tog med henne.....
Gör ni? -
calle,mariette och karolina är nog mina favvisar
-
JAPP!vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:09:54 följande:Jag tror att Camilla kommer att gå till minst top 5! Så är det när tittarna röstar...Fattar inte varför dom tog med henne.....Gör ni? -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:08:27 följande:
Så man är bara normal om man gillar pop och rock.... Intressant! Vadå "inget i bagaget"?Nee, men jag är irriterad nu, du får ställa dig till shlagerälskare om du är det. :)
Hon har inget bra framträdande alls, under hela idol tiden, det enda som dög var när hon var sjuk. -
Nu fick jag rysningar.. Hoppas verkligen inte det blir såvaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:09:54 följande:Jag tror att Camilla kommer att gå till minst top 5! Så är det när tittarna röstar...Fattar inte varför dom tog med henne.....Gör ni? -
precis jag håller med. Han blev väl vidare för att han är snygg.justine skrev 2009-10-02 23:09:08 följande:eddie har jag aldrig gillat, fattade aldrig juryns hyllningar. när han sjöng man in the mirror var han väl okej dock -
Ja, speciellt genom att lipa hela tiden...Tiro skrev 2009-10-02 23:09:09 följande:får lite känla av Marie P nu... Jag gillade henne från första början. Älskade hennes röst. Men hon kunde osså vara för mkt och hade även hon tendensen att avbryta juryn i tid och otid...... -
Håller med. Vill dock lägga till Erik!!!!! och plocka bort Karolina (i alla fall för stunden). Höll på glömma tove.justine skrev 2009-10-02 23:10:11 följande:calle,mariette och karolina är nog mina favvisar -
Berätta! Jag fattar inte när det var andra som, jag tycker, förtjänade platsen bättre...Tiro skrev 2009-10-02 23:10:24 följande:JAPP!