-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Ja det var väl tur att Sveriges befolkning var tondöv, annars hade ju inte Karolina gått vidare. Hon sjöng ju i fel tonart....
-
vill du verkligen det??justine skrev 2009-10-02 22:53:12 följande:var kan man se camillas uppträdande igen? hittar det inte på idolsajten...
rekommenderar att se det dagtid, så det inte blir så läskigt
-
Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:54:11 följande:
Ja det var väl tur att Sveriges befolkning var tondöv, annars hade ju inte Karolina gått vidare. Hon sjöng ju i fel tonart....fel tonart betyder inte falskt... -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:54:11 följande:
Ja det var väl tur att Sveriges befolkning var tondöv, annars hade ju inte Karolina gått vidare. Hon sjöng ju i fel tonart....Jo tydligen, fast jag hörde det inte :D
Men anders verkar ju kunna sånt och han sa ju att hon rätade upp sg med. Sen till hennes försvar så sjöng hon ju i fel tonart pågrund av att musiken spelade i fel. man måste ju följa musiken till en viss grad med.
Sen Har karolina varit jäkligt duktig tidigare. -
hahahahahavackrastarflow skrev 2009-10-02 22:54:31 följande:vill du verkligen det??rekommenderar att se det dagtid, så det inte blir så läskigt -
Jag gillar inte hennes whalande hela tiden......
Thaleya skrev 2009-10-02 22:55:48 följande:Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:54:11 följande: Jo tydligen, fast jag hörde det inte :D Men anders verkar ju kunna sånt och han sa ju att hon rätade upp sg med. Sen till hennes försvar så sjöng hon ju i fel tonart pågrund av att musiken spelade i fel. man måste ju följa musiken till en viss grad med. Sen Har karolina varit jäkligt duktig tidigare. -
usch! jag kan knappt se det... Jag hade dött! -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:51:33 följande:
Hon har förstört TVÅ låtar! Big deal. Ge henne en chans nästa fredag och se vad hon gör. Gör hon samma sak då, ja DÅ kan man snacka om dumdristighet....alltså allvarligt om du ser det såhär istället.
Hon var nästan inte påväg att komma vidare första gången, alla andra har varit medelmåtta. När hon var sjuk då fick hon ros - men det var mestadels för att hon försökte inte för prestationen. Sen sågar hon två framträdanden. Overall - vad har hon egentligen åstadkommit?!
Medan andra har gjort betydligt bättre ifrån sig. Det är en tävling, man har inte råd att klanta sig fatalt TVÅ GÅNGER, speciellt om man inte har något i bagaget som kan backa upp det, för det har hon inte. -
Haha, precis.vackrastarflow skrev 2009-10-02 22:54:31 följande:vill du verkligen det??rekommenderar att se det dagtid, så det inte blir så läskigt -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 22:51:33 följande:
Hon har förstört TVÅ låtar! Big deal. Ge henne en chans nästa fredag och se vad hon gör. Gör hon samma sak då, ja DÅ kan man snacka om dumdristighet....Personligen tycker jag att två låtar är minst en för mycket..